حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
کشف ۱۷ کیلوگرم شیشه در عملیات پلیس امیدیه
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان مطرح کرد:

کشف ۱۷ کیلوگرم شیشه در عملیات پلیس امیدیه

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه در استان خوزستان موفق به کشف و توقیف ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر شیشه شدند. این مواد مخدر در یک عملیات هدفمند و اطلاعاتی کشف و ضبط گردید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیرو انتظامی؛ سردار حجت سفیدپوست اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان امیدیه با همکاری عوامل یگان امداد و عوامل پاسگاه انتظامی آسیاب با انجام کار دقیق پلیسی از حمل و جابه‌جایی محموله‌ای از مواد افیونی با یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ در محورهای مواصلاتی مطلع شده و وارد عمل شدند.

 وی افزود: با حضور به‌موقع پلیس و رصد گسترده میدانی محور موردنظر خودرو حامل مواد مخدر در ایست و بازرسی پاسگاه آسیاب شناسایی و در یک اقدام ضربتی و هماهنگ خودرو توقیف شد. مأموران پلیس با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از این خودرو مقدار ۱۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه که از مرزهای شرقی وارد کشور شده و به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، گفت: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند پلیس بدون هیچ مماشاتی با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌کند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از