حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیران اجازه تأمین سرویس مدارس را ندارند
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان:

مدیران اجازه تأمین سرویس مدارس را ندارند

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان گفت: مدیران مدارس اجازه تأمین سرویس مدارس را ندارند و هرگونه اقدام در این زمینه تخلف محسوب می‌شود.

عبدالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: درآستانه بازگشایی مدارس و همزمان با میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت، از نامگذاری آغاز سال تحصیلی جدید به عنوان «مهر محمدی» خبر داد و ابراز امیدواری کرد که این اقدام مایه خیر و برکت برای دانش‌آموزان و معلمان باشد.

وی در ادامه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای ساماندهی معلمان و تأمین سرویس مدارس اشاره کرد و افزود: امسال با کمترین کمبود معلم آغاز خواهیم کرد و سامانه سرویس مدارس در حال خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین به مشکلات لباس فرم و همکاری با انجمن اولیا و مربیان پرداخت و تأکید کرد و گفت: تمامی تلاش‌ها برای بهبود شرایط آموزشی و بهداشتی دانش‌آموزان انجام می‌شود. 

وی افزود: مدارس استان از نظر آمادگی مورد بررسی قرار گرفته‌اند و امیدوار است که جشن‌های ابتدای مهر با شکوه برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان به نقش انجمن اولیا و مربیان در تأمین لباس فرم و همچنین نقش نظارتی مدیران مدارس بر این موضوع اشاره کرد و گفت: شهرداری‌ها نیز در تأمین سرویس مدارس همکاری می‌کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از