حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
کمک‌کردن به دولت چهاردهم یک ضرورت ملی است
امام‌جمعه موقت دزفول:

کمک‌کردن به دولت چهاردهم یک ضرورت ملی است

امام‌جمعه موقت دزفول گفت: کمک‌کردن به دولت چهاردهم یک توصیه نیست؛ بلکه یک ضرورت ملی است که باید تبدیل به گفتمان شود؛ زیرا پیروزی دولت چهاردهم پیروزی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسین عبدالهی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها خطاب به دولت‌های مختلف فرمودند نبود ایمان انقلابی در میان دستگاه‌ها آفت است و مسئولان باید مبانی و آرمان‌های انقلابی و دینی را باور کنند.

وی افزود: اعتماد به نسخه‌های بیگانگان در طول سال‌های گذشته از طرف مسئولان کشورمان بیش‌از اعتماد به نسخه‌های داخلی بوده که نمونه آن سند ۲۰۳۰ بود که توسط شهید آیت‌الله رئیسی لغو شد.

امام‌جمعه موقت دزفول غفلت از دشمن را موجب کندشدن مسیر دولت دانست و گفت: تا زمانی که مدیران باور نداشته باشند ایران دشمن دارد عقب خواهیم ماند که نمونه آن برجام بود.

عبدالهی دوری از دنیازدگی و اشرافیت‌زدگی مسئولان را گوشزد کرد و بیان کرد: اشرافی‌زدگی، ایمان و عملگرایی مسئولان را سست خواهد کرد.

وی عنوان کرد: کانون‌های چرکین فساد نباید در منصب‌های مدیریتی به کار گرفته شوند، باید مسئولیت‌های کلیدی به نیروهای زرنگ و چابک سپرده شود تا جلوی فساد را بگیرند

مطالبه مردم دزفول تلاش بیشتر نیروی انتظامی است

خطیب جمعه موقت اهواز اضافه کرد: نیروی انتظامی اخیراً طرح آرامش را اجرا و ۷۵ سارق را دستگیر کردند؛ اما هنوز مردم نگران زورگیری‌ها و خفت کردن‌ها هستند؛ زیرا مقابل چشم مردم در برخی خانه‌ها سرقت می‌شود.

عبدالهی با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی اظهار کرد: تقاضای مردم دزفول این است بیشتر تلاش شود تا امنیت و آرامش به شهر بازگردد.

وزارت اقتصاد عدالت را در توزیع منابع ثروت رعایت کند

وی با اشاره به اینکه فریاد مردم از نحوه وام‌دهی بانک‌ها بلند شده است، گفت: برخی جوانان ماه‌ها در صف وام ازدواج و مسکن می‌مانند و این وضعیت زندگی برخی از آن‌ها را متلاشی کرده است.

امام‌جمعه موقت دزفول ادامه داد: مردم از محدودیت‌های مالی آگاه هستند؛ اما به علت برخی تبعیض‌های صورت‌گرفته، دستور بررسی موضوع صادر شده است.
عبدالهی تصریح کرد: وزارت اقتصاد عدالت را در ارائه منابع توزیع ثروت رعایت کند.

نماینده ولی‌فقیه در دزفول خاطرنشان کرد: برخی برای توجیه این موضوع به قانون‌های موجود استناد می‌کنند، مردم باید توجیه شوند تا با رعایت عدالت، مردم احساس تبعیض نکنند.

مردم در آستانه سال تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند کمک کنند

عبدالهی گفت: ۲ هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز و ۳۰۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد دزفول است که امیدواریم در آستانه سال تحصیلی از کمک‌های مردمی بهره‌مند شوند.

وی با تسلیت شهادت ۴۱ هزار نفر در غزه را تسلیت بیان کرد: وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده ۱۰ هزار نفر نیز مفقود و زیر آوار هستند، چنین آماری در مقابل سازمان حقوق بشر هیچ توجیهی ندارد؛ زیرا منافع آن‌ها در این کشتار است.

امام‌جمعه موقت دزفول اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب در سال ۹۷ بر ضرورت شناختن و جدی‌گرفتن ظرفیت‌ها و داشته‌های خود تأکید کردند؛ زیرا هر کشوری که داشته‌های خود را فراموش کند در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی ضعیف و شکست خواهد خورد.

عبدالهی ۱۷ شهریورماه سالروز شهادت ۷۷ نفر از هم‌وطنان در میدان ژاله توسط رژیم پهلوی را گرامیداشت و افزود: جوانان باید تاریخ را بخوانند تا دوست و دشمن خود را بشناسند و مجبور نشوند تاریخ را دوباره تجربه کنند.

وی عنوان کرد: ملت ایران پس از ۱۷ شهریورماه قوی‌تر شد، عزمش راسخ‌تر و سدی در برابر دشمن شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از