حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رهیاب گزارش می دهد؛

ماجرای بی‌آبی و وعده‌سرخرمن آبفا اهواز

منطقه عین دو در جاده اهواز به حمیدیه یکی از محروم‌ترین مناطق اهواز است که مردم این منطقه از نبود و کمبود آب آشامیدنی به‌شدت رنج می‌برند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ با آغاز فصل تابستان، بار دیگر فریاد تشنگی و بی‌آبی اهالی منطقه عین دو اهواز بلند شده است.

مردم عین دو اهواز سال‌هاست در این ایام با مشکل افت شدید فشار و قطعی آب مواجه هستند.

بی‌آبی را کنار گرمای ۵۰ درجه اهواز که بگذارید حق می‌دهید مردم این مناطق کم‌برخوردار اهواز شدید از مسئولان گلایه‌مند باشند.

البته مشکل امروز فقط بی‌آبی نیست قطع مکرر برق هم مردم کلافه کرده است که باید هر چه سریع‌تر فکری برای آن کرد.

ساکنان می‌گویند که بیش از ۳۰ روز است که آب ندارند، برخی خیابان‌ها کاملاً آب قطع است و در برخی دیگر از نقاط تنها ساعتی در شبانه‌روز آب وصل می‌شود.

فرزان عباسیان قائم‌مقام آبفا اهواز پنج‌روز پیش در گفتگو با رسانه‌ها گفت: با افزایش ظرفیت خروجی آب از تصفیه‌خانه شرکت گروه ملی به میزان ۷۵۰ مترمکعب در ساعت، مشکل کم‌آبی منطقه ۸۰ هزارنفری ملاشیه شهرستان اهواز برطرف خواهد شد.

اما علی‌رغم وعده آبفا اهواز همچنان قطعی آب و روزهای بی‌آبی در این منطقه و مشکلات هزاران خانوار در فصل گرما و داغ‌ترین روزهای سال ادامه دارد.
منطقه عین دو در جاده اهواز به حمیدیه یکی از محروم‌ترین مناطق اهواز است که مردم این منطقه از نبود و کمبود آب آشامیدنی به‌شدت رنج می‌برند. مردم این منطقه با مشکلات جدی در حوزه آب و فاضلاب مواجه هستند.

گفتنی است نیروهای جهادی سپاه در حال آب‌رسانی به این مناطق هستند.

انتهای خیر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از