حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

کوی مهدیس غرق در بی‌تدبیری مسئولین

کوی مهدیس غرق در بی‌تدبیری مسئولین

ساکنین منطقه کوی مهدیس اهواز از محرومیت از ابتدایی‌ترین امکانات عمرانی شهری گلایه دارند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ منطقه کوی مهدیس اهواز با ۸۰۰ هکتار مساحت و ۴۳ هزار جمعیت منطقه‌ای نسبتاً نوساز، اما پرجمعیت است که با وجود اسکان صدها خانوار در آن از ابتدایی‌ترین امکانات اولیه شهری محروم است.

به گفته اهالی این منطقه و بر اساس مشاهده‌های میدانی خبرنگار ما، این منطقه نه‌تنها از فضای سبز محروم است، بلکه خیابان‌ها هم آسفالت نیستند.

 یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و شهردار ویژه اهواز در سال ۱۴۰۰ با حضور در میان مردم این منطقه وعده ساخت یک فضای‌سبز مناسب برای تفریح و سرگرمی خانوارهای این منطقه را داد و رفت و تا به اکنون که بهمن‌ماه ۱۴۰۲ است این وعده عملی نشده است.

از جمله مشکلات منطقه مهدیس می‌توان به فقدان آسفالت در قریب به ۴۰۰ هزار مترمربع از معابر، انباشت نخاله‌های ساختمانی، پس‌زدگی فاضلاب از منهول‌ها و گل‌آلودشدن خیابان‌ها به‌ویژه با آغاز بارندگی‌ها اشاره کرد.

شهردار منطقه هشت، ‌فروردین سال جاری، گفت: شهرداری اهواز انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بنیادمسکن انقلاب‌اسلامی خوزستان در خصوص زیرسازی و آسفالت خیابان‌های کوی جانبازان، نورد و بخشی از خیابان‌های امور زندان‌ها در دستور کار دارد و پس از انعقاد این تفاهم‌نامه، عملیات اجرایی آسفالت معابر آغاز خواهد شد.

ولی با گذشت تقریباً پنج ماه بسیاری از معابر کوی مهدیس از جمله نورد لوله و منازل نیروی‌انتظامی و.. از نعمت آسفالت محروم هستند و ساکنین این مناطق رنج‌های بسیاری را برای رفت‌وآمد متحمل می‌شوند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از