حالت تاریک
یکشنبه, 30 اردیبهشت 1403
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین خوزستان مطرح کرد:

گام‌برداشتن در مسیر شهدا زمینه‌ساز عزت و پیشرفت

گام‌برداشتن در مسیر شهدا زمینه‌ساز عزت و پیشرفت

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رمز ایستادگی، عزت و سربلندی ملت ایران شهدای گران‌قدر هستند.

به گزارش شبکه اطِ‌ّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سردار باقرزاده  امروز شنبه، در مراسم تشییع شهید تازه تفحص شده، منصور عزیزپور محمدی، اظهار کرد: رمز ایستادگی، عزت و سربلندی ملت ایران و خانواده‌های شهدا که مؤمنان واقعی جبهه انقلابند، شهدای گران‌قدر هستند.

وی افزود: هر آنچه داریم به برکت ایمان شهدا، خانواده معظم آن‌ها، رزمندگان و ایثارگرانی است که جان‌برکف رفتند و این عزت و آزادگی را برای ما به ودیعه گذاشتند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با بیان خاطراتی از جنگ تحمیلی گفت: مقری روبروی معراج شهدا قرار داشت که زنان در آنجا برای کمک به جبهه و رزمندگان نان می‌پختند. مادر عزیزی که فرزندش رزمنده بود درحالی‌که خمیر در دستش بود و مشغول پخت نان بود وقتی خبر شهادت فرزندش را به اطّلاعش رساندند در کمال ناباوری پاسخ داد، هزینه این خمیر بیت‌المال است باید اول نان را برای رزمندگان آماده کنم سپس پیکر پسرم را تحویل می‌گیرم .

سردار باقرزاده ادامه داد: ایمان و اراده مسلمانان همان رمزی است که دشمن به درک آن نرسیده است و هرگز نخواهد فهمید که زندگی موحدانه چه خروجی و تبعاتی دارد.

وی عنوان کرد: خدا را شاکریم که با وجود کم و کاستی‌های موجود، شاهد به ثمر رسیدن مسیری هستیم که شهدا مشخص کرده و خود در آن گام نهاده‌اند.

 فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: جریانی که امروز در آمریکا و دانشگاه‌های غرب آغاز شده و لرزه بر پیکر سردمداران کفر انداخته است به برکت وجود شهدا و مسیر نورانی آن‌هاست و باید بیش‌ازپیش آرمان‌های والای شهدا در جامعه ترویج یابد.

سردار باقرزاده علت سربلندی و اقتدار ایران را الگوبرداری از روش ومنش ائمه معصومین دانست و گفت: امام حسین کلید و رمز همه قفل‌هاست و ما حرکت در این مسیر نورانی را از سیدالشهدا و ائمه معصومین به ارث برده‌ایم و با گام‌هایی استوار در همین مسیر حرکت خواهیم کرد تا ان‌شاءالله این امانت را به دست صاحب اصلی انقلاب حضرت ولی‌عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف بدهیم و چشم شهیدان را در پیشگاه الهی روشن کنیم.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از