حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403

گرما در خوزستان کاهش می‌یابد

گرما در خوزستان کاهش می‌یابد

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی فردا روند کاهش سه تا پنج‌درجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی اداره‌کل هواشناسی استان خوزستان: محمد سبزه زاری در خصوص وضعیت جوی استان در روزهای آینده اظهار کرد: با بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، طی امروز هم وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در استان مورد انتظار است و فردا روند کاهش سه تا پنج‌درجه‌ای دما در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

 وی با بیان اینکه تا اواخر وقت امروز افزایش ابر در برخی از مناطق و احتمال رگبارهای پراکنده در ارتفاعات نیز دور از انتظار نخواهد بود، افزود: تا اواخر هفته وزش بادها در مناطق غربی، جنوبی و مرکزی متوسط خواهد بود و احتمال وقوع غبار محلی در ساعاتی از بعدازظهرها در این مناطق وجود دارد و شمال خلیج‌فارس نیز تا پایان هفته مواج پیش‌بینی می‌شود.

 مدیرکل هواشناسی استان خوزستان با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته اهواز با ۵۰/۶ و ایذه با ۲۲/۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند، ادامه داد: در این مدت اهواز به بیشینه دمای ۵۰/۶ و کمینه دمای ۳۲/۷ رسیده است.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از