حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مسئول عتبات‌عالیات اندیمشک مطرح کرد:

۱۰۳ موکب پذیرای زائران حسینی در اندیمشک

۱۰۳ موکب پذیرای زائران حسینی در اندیمشک

مسئول عتبات‌عالیات اندیمشک گفت: امسال ۱۰۳ موکب در اندیمشک به زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

عبدالرضا چشم‌روشن در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: امسال ۱۰۳ موکب در اندیمشک به زائران امام حسین (ع) خدمت‌رسانی خواهند کرد.

 وی با اشاره به اینکه اندیمشک به‌عنوان دروازه خوزستان میزبان اصلی خیل کثیری از عاشقان امام حسین (ع) خواهد بود، افزود: جلسات لازم در سطح شهرستان برای پشتیبانی، امورات درمانی، حمل‌ونقل و سکونت برگزار و تصمیمات لازم نیز با کمک همه ادارات و خیران اتخاذ شده است.

 مسئول عتبات‌عالیات اندیمشک شروع به کار مواکب اندیمشک را در پنجم صفر یا ۲۰ مردادماه اعلام کرد و گفت: مواکب اندیمشک از ورودی شهرستان تا خروجی آن برپا خواهد بود و در زمینه‌های مختلف از جمله سکونت و هرآنچه که نیاز اولیه زوار هست فعالیت خواهند کرد.

 چشم‌روشن بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۲ میلیون ۷۰۰ هزار زائر در ایام اربعین به شهرستان اندیمشک وارد شدند و امسال پیش‌بینی ما رقمی بیش از این خواهد بود که مقدمات لازم نیز پیش‌بینی کامل شده است.

 وی در پایان با اشاره به استفاده از ظرفیت افراد مشتاق به خدمت‌رسانی به زوار آقا اباعبدالله عنوان کرد: ۱۰ کمیته اختصاصی در حوزه‌های مختلف با استفاده از پتانسیل جوانان و تمامی اقشار تشکیل و در ایام اربعین فعالیت مستمر و خدماتی خواهند داشت.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از