حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
در آستانه اربعین حسینی به بهره‌برداری می‌رسد؛

۱۰ پروژه‌ فعال در محور طریق‌الحسین خوزستان

۱۰ پروژه‌ فعال در محور طریق‌الحسین خوزستان

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ۱۰ پروژه فعال در محور اهواز - چذابه در حال اجرا است که تا بیست و پنجم مردادماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ رحمان بهرامی امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده در محور طریق‌الحسین (ع) در آستانه اربعین حسینی اظهار کرد: امروز عملیات اجرایی و آسفالت پل سابله تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

 وی افزود: محور اهواز - سوسنگرد - چذابه یکی از محورهای مهم و راهبُردی استان است که در بحث ترانزیت کالا و مسافر از طریق پایانه چذابه به کشور عراق و به‌ویژه تردد کاروان راهیان نور و اربعین حسینی (ع) از ویژگی خاصی برخوردار است.

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: طول این محور ۱۱۵ کیلومتر است که بیش از ۹۵ درصد آن چهارخطه شده و زیر بار ترافیک رفته است.

 بهرامی بیان کرد: پل حمیدیه نیز ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حمل و نصب تیرها در محل پروژه هستیم؛ بنابراین تلاش می‌شود تا بیست و پنجم مرداد با نصب تیرها زیر بار ترافیک برود و به بهره‌برداری برسد.

 وی اضافه کرد: پل سوسنگرد نیز ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا اربعین حسینی (ع) سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، عملیات حفاری پل بستان نیز به‌تازگی آغاز شده است و تا اربعین حسینی (ع) سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: این دستگاه اجرایی ۱۰ پروژه فعال در این محور دارد که بیشتر پروژه‌ها در محدوده بستان به چذابه هستند و برنامه‌ریزی شده است که پروژه‌های مذکور تا بیست و پنجم مرداد به بهره‌برداری برسد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از