حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
۱۲۸ واحد مسکن تعاونی در شوش افتتاح شد
به مناسبت هفته تعاون؛

۱۲۸ واحد مسکن تعاونی در شوش افتتاح شد

فرماندار شوش گفت: به مناسبت هفته تعاون، ۱۲۸ واحد مسکونی تعاونی در شهرستان شوش به بهره‌برداری رسید. این پروژه با هدف تأمین مسکن مناسب برای شهروندان و بهبود شرایط زندگی آنان اجرا شده است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوش؛ در این مراسم با بیان اینکه طرح‌های مسکن این شهرستان طی ماه‌های اخیر شتاب گرفته است گفت: بسته‌شدن پرونده مسکن مهر شوش با تکمیل ۳۱۲ واحد مسکن دیگر تا دهه فجر و واگذاری سایر واحدها تا پایان امسال هدف‌گذاری شده است.

 وی افزود: ۴ هزار و ۴۰۴ واحد مسکن مهر در قالب ۲۴ تعاونی در شوش تعریف شد که ۳ هزار و ۳۶۸ واحد تا کنون تکمیل و به متقاضیان تحویل شده و یک هزار و ۳۴ واحد دیگر باقی‌مانده است.

 فرماندار شوش با بیان اینکه از ۲۴ شرکت‌تعاونی مسکن مهر شوش، ۲۰ تعاونی با تکمیل و واگذاری مسکن به متقاضیان منحل شده است، گفت: واحدهای مسکن مهر باقی‌مانده این شهرستان مربوط به چهار تعاونی شامل تعاونی هفت‌تپه شماره یک، هفت‌تپه مهر، فرهنگیان شوش و شاورور و مهر پنج است.

 وی بیان کرد: فردا چهارشنبه نشستی در دادگستری شوش برای حل مشکل مسکن مهر شماره پنج شوش برگزار می‌شود که امیدواریم منجر به تصمیمات اجرایی برای گره‌گشایی از این طرح شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از