حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در دزفول کشف شد
فرمانده انتظامی دزفول:

۱۶ کیلوگرم مواد مخدر در دزفول کشف شد

فرمانده انتظامی دزفول گفت: در طرح ارتقای آرامش عمومی حدود ۱۶ کیلوگرم مواد مخدر کشف شده است. این اقدام به‌منظور افزایش امنیت و آرامش در منطقه انجام شده است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیرو انتظامی؛ روح اله یاری‌زاده کرد: طرح ارتقای آرامش عمومی با استفاده از ظرفیت تمامی امکانات و استعداد نیروهای سازمانی به‌منظور برخورد قاطع با سارقان، مخلان نظم و امنیت و فروشندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح این شهرستان پس از هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب دزفول به مدت سه روز اجرا شد.
 
 وی افزود: ۷۵ سارق با اجرای این طرح دستگیر و ۷۸ فقره انواع سرقت کشف شد.
 
 فرمانده انتظامی دزفول گفت: ۱۱۹ نفر از معتادان متجاهر و فروشندگان مواد مخدر با انجام اقدامات فنی و پلیسی شناسایی و طی عملیات‌هایی ضربتی و جداگانه دستگیر شدند.
 
وی به توقیف ۶۲ دستگاه موتورسیکلت، ۳۰ دستگاه خودرو متخلف، پلاک مخدوش و سرقتی از متهمان اشاره و تصریح کرد: مأموران انتظامی در این طرح پس از بازرسی از مخفیگاه‌های متهمان، حدود ۱۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه مقادیر زیادی آلات استعمال و ترازوهای توزین مواد، هشت قبضه سلاح غیرمجاز جنگی و شکاری و آلات و ابزار سرقت را کشف کردند.
 
 یاری زاده به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمان به مراجع قضایی اشاره و خاطرنشان کرد: امنیت خط‌قرمز پلیس است، شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های مشکوک به‌ویژه در زمینه‌های توزیع و فروش مواد مخدر و استفاده از سلاح غیرمجاز مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا در اسرع وقت اقدام لازم توسط پلیس انجام شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از