حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان:

۲ قاچاقچی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند

۲ قاچاقچی به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: دو قاچاقچی سوخت و کپسول گاز و یک مشاور املاک متخلف در استان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی؛ مهدی طیبی اظهار کرد: پرونده قاچاق یک هزار و ۴۰۰ لیتر نفت‌گاز به ارزش ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان امیدیه رسیدگی شد.

 وی افزود: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان گفت: مأموران نیروی انتظامی امیدیه این محموله را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 محکومیت مشاور املاک متخلف در اهواز

طیبی با اشاره به ارسال پرونده دریافت کمیسیون اضافه از سوی مشاور املاک در شعبه دهم تعزیرات حکومتی اهواز عنوان کرد: شعبه پس از بررسی مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متصدی واحد صنفی را برای گران‌فروشی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۵ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

 وی بیان کرد: بازرسان اتاق اصناف این تخلف را کشف و گزارش را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

 محکومیت قاچاقچی کپسول گاز در اندیمشک

 مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان اظهار داشت: پرونده قاچاق ۵۰ کپسول گاز R ۲۲ به ارزش ۵۵۷ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اندیمشک رسیدگی شد.

طیبی ادامه داد: شعبه با تحقیقات لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی گفت: مأموران نیروی انتظامی ایست و بازرسی گلوگاه پل زال اندیمشک با توقیف یک دستگاه خودرو و کشف کالای به ظن قاچاق، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از