حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز؛

۳۲ نفر متهم در آبادان دستگیر شدند

۳۲ نفر متهم در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز، در این ارتباط ۲۳ فقره انواع سرقت کشف شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی نیرو انتظامی؛ کیومرث کشوری اظهار کرد: در راستای پاک‌سازی محلات آلوده و جرم‌خیز، مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور توسط مأموران انتظامی کلانتری‌های درون‌شهری و پاسگاه‌ها در شهرستان آبادان اجرا شد.

 وی افزود: در اجرای این طرح مأموران تعداد چهار نفر توزیع‌کننده مواد مخدر را به همراه مقادیری مواد مخدر از نوع صنعتی دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: در این طرح و در اجرای حکم قضایی مأموران محل اختفای تعداد ۱۲ نفر از محکومان فراری را شناسایی و در عملیات جداگانه آنان را دستگیر کردند.

 وی بیان کرد: مأموران در این مأموریت چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی، هشت قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز،۲۳۷ متر کابل برق مسروقه، سه دستگاه دوچرخه‌سواری، چهار دستگاه دریل برقی همراه با یک دستگاه موتورجوش،۶ عدد باتری خودرو،۹ دستگاه گوشی اندروید را کشف و متهمان را دستگیر کردند.

 کشوری در ادامه با اشاره به دستگیری ۱۶ نفر سارق در این طرح گفت: در این ارتباط ۲۳ فقره انواع سرقت کشف شد.

 فرمانده انتظامی آبادان در پایان عنوان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور به‌صورت مستمر در دستور کار این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود به‌منظور مشارکت در ایجاد امنیت، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به مرکز ۱۱۰ اطلاع دهند.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از