حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
امام جمعه خرمشهر در گفتگو با رهیاب؛

آفرینش علمی امروز ایران حاصل انقلاب اسلامی است

آفرینش علمی امروز ایران حاصل انقلاب اسلامی است

امام جمعه شهرستان خرمشهر گفت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در صنعت علم و آفرینش علمی در مقیاس جهانی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی رهیاب؛ حجت‌الاسلام و المسلمین عادل‌پور با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بعضی‌ها تصور می‌کنند جمهوری اسلامی فقط هنرش آن است که یک مقدار معنویتی در جامعه ایجاد کرده است.

وی افزود: پیشرفت مادی به برکت این انقلاب و تاسیس جمهوری اسلامی حاصل شده است و جمهوری اسلامی پیشرفت‌های مادی خیره‌کننده‌ای به ارمغان آورده است.

امام جمعه شهرستان خرمشهر با اشاره به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های جمهوری اسلامی گفت: پیشرفت‌های جمهوری اسلامی در صنعت علم  و آفرینش علمی در مقیاس جهانی بوده که از جمله آن‌ها می‌توان به رتبه اول دنیا در سلول‌های بنیادی، رتبه اول کاهش میزان مرگ ومیر کودکان، رتبه اول مقابله با برخی از بیماری‌ها مثل فلج‌اطفال ، وبا و سل، رتبه اول پوشش صد در صدی بیمه روستایی و رتبه اول داشتن بهترین بانک قرنیه چشم در دنیا اشاره کرد.

امام جمعه خرمشهر بیان داشت: صحنه‌ای که بایست در آن حضور پیدا کنیم صحنه انتخابات است. در رابطه با انتخابات، ماموریت‌مان شرکت حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و همچنین مجلس شورای اسلامی‌ است.

وی با اشاره به دشمنی پایان‌ناپذیر آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت بزرگ ایران گفت: ضد انقلابی که بیش از هفده هزار نفر از مردم بی‌گناه کوچه و بازار ایران را قتل‌عام کرد و در دفاع‌مقدس، به صدام کمک کرد، دم از دوستی با ملت ایران می‌زند و صد البته ملت بزرگ ایران این موضوع  را به خوبی می‌داند.

امام جمعه خرمشهر بیان کرد: شرکت در انتخابات یعنی سیلی به دشمن ، شرکت در انتخابات یعنی گرفتن بهانه و فرصت تحریم بیشتر از دشمن. لذا مردم این مساله را میفهمند و ان‌شالله در انتخابات مشارکت حداکثری خواهند کرد و ملت خود را برای خلق حماسه‌ای بزرگ آماده خواهد کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از