حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول مطرح کرد:

آمادگی کامل نیروهای‌مسلح دزفول در پاسخ به اسرائیل

آمادگی کامل نیروهای‌مسلح دزفول در پاسخ به اسرائیل

فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول گفت: پاسخ به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران حتمی است.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»؛ جواد ولدی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در مسجد موعود دانشگاه آزاد واحد دزفول، اظهار کرد: حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه به‌طورقطع پاسخ داده خواهد شد.

 امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از امنیت و اقتدار نظام اسلامی تا پای جان دفاع خواهند کرد، افزود: پاسخ به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران حتمی است .

 فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با تأکید بر اینکه جمهوری اسلامی در این سال‌ها نشان داده است که از کسی واهمه ندارد، تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمی‌تواند در مقابل حمله به کنسولگری خود در سوریه ساکت بماند.

 وی با اشاره به شرایط خاص منطقه و تلاش دشمن برای تأثیر بر افکار عمومی افزود: هوشیاری همه قشرهای جامعه به‌ویژه جوانان دانشجو در مقابل مطالب کذب و نادرست فضای مجازی به‌ویژه در شرایط کنونی ضرورت دارد.

 هر ۲۰ سال یک سرلشکر در ایران تقدیم اسلام شده است

 امیر سرتیپ دوم خلبان جواد ولدی در بخش دیگری از سخنان خود دزفول را پایتخت مقاومت ایران اسلامی دانست و گفت: موشک‌باران دزفول از همان روزهای نخست جنگ آغاز شد و تا پایان جنگ ادامه داشت و حجم موشک‌باران در این شهر به حدی بود که دزفول به بلد الصواریخ «شهر موشک‌ها» شهره جهانی یافت.

 وی با بیان اینکه هر ۲۰ سال یک سرلشکر در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تقدیم اسلام و انقلاب شده است، افزود: اردیبهشت ۵۷ شهید سرلشکر محمد قرنی، فروردین ۷۸ شهید سرلشکر شهید صیاد شیرازی و دی‌ماه ۹۸ سرلشکر شهید حاج‌قاسم سلیمانی اسطوره‌هایی بودند که به فیض شهادت نائل آمدند.

 فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول با بیان اینکه تأکید کرد: تصور اینکه تنها مخاطب دشمن، در رویارویی با نظام اسلامی، نیروهای نظامی کشور هستند، بسیار ساده‌انگارانه است.

 وی با بیان اینکه دشمن با هجمه رسانه‌ای و فناوری‌های جدید تغییر باور در میان کودکان و نوجوان را در اولویت جنگ ترکیبی خود قرار داده است، افزود: تغییر باور در میان برخی نوجوانان و جوانان ناشی از کار مستمر فرهنگی و تهاجم ترکیبی دشمن است که هوشیاری در مقابل این هجمه مهم است.

 فرهنگ مقاومت در حال ترسیم معادلات منطقه است

 سید محمدمهدی صافی نیز در این آیین با گرامیداشت سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی گفت: فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت ایران اسلامی امروز به الگویی در جهان تبدیل و در حال ترسیم معادلات منطقه است.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دزفول ادامه داد: مشکلات جهان اسلام جز با ظهور امام‌زمان (عج) قابل‌حل نیست و در این مسیر همه برای بسترسازی ظهور آخرین ذخیره الهی مسئولیت دارند.

 وی با بیان اینکه حوادث دنیا در حال تفکیک حق از باطل است، افزود: امروز جبهه حق و باطل آشکارتر از همیشه و جهان آماده تحولی بزرگ است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از