حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
یادداشت؛

از بیگانه انتظاری نیست منتخبین ادوار گذشته چرا؟

از بیگانه انتظاری نیست منتخبین ادوار گذشته چرا؟

بی انصافی است اگر فکر کنید این منصب نشینان در حفظ و تداوم جمهوری اسلامی سهم خاصی داشته‌اند این‌ها تا وقتی پای انقلاب اسلامی هستند که بر کرسی مسئولیت تکیه زده‌اند و از سفره انقلاب سهمی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛صادق شاهوارپور در یادداشتی به رهیاب نوشت:این روزها که گمان می‌کنیم برای دعوت به شرکت در انتخابات زود است کمپین تحریم انتخابات در داخل و خارج کشور به شدت فعال شده است.

گویا ماجرای مارخوردن و افعی شدن است، تا دیروز که نامزد انتخابات بودند شعار مشارکت می‌دادند، در دوره ریاست هم رای مردم را ضامن قوی شدن ایران می دانستند اما از زمانی که رئیس جمهور سابق هستند و به دلیل خیانت در امانت در دایره انتخاب مردم قرار نگرفتند هم‌صدا با کمپین تحریم، مردم را از مشارکت در انتخابات پرهیز می‌دهند.

استدلال بانمکی‌ هم دارند و می‌گویند از وضعیت امروز  ناراضی هستیم  لذا رای نمی‌دهیم،یعنی علت رای ندادن خود را وضعیتی می‌دانند که در شکل‌گیری آن نقش بسیار موثری داشته‌اند.

حالا اگر سوال کنیم عملکرد شما روسای جمهور سابق در چند دهه گذشته چه بوده بهشتی ترسیم می‌کنند که به بهشت توصیف شده در قرآن خدا تنه می زند!

اصلا اگر حرف مفت زدن در این مملکت هزینه داشت اول باید روسای جمهور سابق محاکمه می شدند،همان‌ها که در طی دوره مسئولیت با تصمیمات غلط، دوقطبی های کاذب و حاشیه های غیر مفید مردم را نسبت به کارآمدی جمهوری اسلامی بدبین کردند و حالا به جای قرارگرفتن در جایگاه پاسخگویی مطالبه گر شده‌اند.

بی انصافی است اگر فکر کنید این منصب نشینان در حفظ و تداوم جمهوری اسلامی سهم خاصی داشته اند این ها تا وقتی پای انقلاب اسلامی هستند که  بر کرسی مسئولیت تکیه زده اند و از سفره انقلاب سهمی دارند پس از آن می شوند طلبکار نظام، معترض حاکمیت و بعضا اپوزیسیون داخلی!

اما داستان مردم چیز دیگری است ،علی رغم اشتباهات و انحرافات خواص پای انقلابی که کرده‌اند ایستاده‌اند و عاملان مشکلات امروز را که تلاش می‌کنند تیشه به ریشه این درخت تناور بزنند دلسوز انقلاب مردم نمی‌بینند.

پی نوشت؛
می‌پرسند چه می شود که اینطور می‌شوند پاسخ دو کلمه است: قدرت و شهرت...

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از