حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی،

بار دیگر حماسه‌سازان خوزستانی انقلاب به صحنه آمدند

بار دیگر حماسه‌سازان خوزستانی انقلاب به صحنه آمدند

راهپیمایی ۱۳ آبان با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» در خوزستان برگزار شد.

به گزارش رهیاب، مردم ولایی ،غیور و انقلابی خوزستان بار دیگر برای دفاع از ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین با مشت‌های گره کرده به صحنه آمدند تا بگویند از استکبار بیزارند و مانند همیشه پشت نظام و انقلاب اسلامی و مردم مظلوم غزه و فلسطین ایستاده‌اند.

 

راهپیمایی ۱۳ آبان امسال فرصتی برای تقویت وحدت ملی و اعلام حمایت با آرمان های والای ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین و ابراز انزجار به نسل کُشی و جنایات صهیونیست های خونخوار در غزه است.

 

در اهواز نیز مراسم یوم الله سیزده آبان از ساعت ۹ صبح امروز ازاتوبان آیت الله بهبهانی چهار راه پادادشهر تا مقبره آیت الله بهبهانی با حضور پرشور مردم انقلابی این شهر در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز شد.

 

این مراسم با حضور گسترده دانش‌آموزان، معلمان، مسئولین محلی و راهپیمایان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند.

 

شعار یوم الله ۱۳ آبان امسال هیات من الذله بود؛ این شعار به معنی آن است که جدایی از نظام اسلامی هرگز؛ ما و جدایی با مسئولان نظام اسلامی هرگز خواهد بود.

 

جمعی از دانش‌آموزان در این راهپیمایی پلاکاردهایی با مضامین مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا، ۱۳ آبان ،یوم الله و جانم فدای رهبر در دست داشتند.

 

این راهپیمایی دانش آموزی پس از طی مسیر اتوبان آیت الله بهبهانی چهار راه پادادشهر تا مقبره آیت الله بهبهانی ،با آتش زدن پرچم‌های آمریکا و اسراییل ادامه داشت.

 

در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امت همیشه در صحنه در تمام شهرهای خوزستان با حضور حماسی خود در راهپیمایی، میثاق مجدد خود را با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدا و بیعت دوباره خود را با مقام معظم رهبری اعلام کردند.

 

۱۳ آبان علاوه بر سالروز تسخیر لانه جاسوسی یادآور ۲ رویداد مهم دیگر شامل؛ "تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳" و کشتار جمعی از دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ توسط رژیم پهلوی است و به همین دلیل "روز دانش‌آموز" نام گرفت و هرسال تظاهرات ضد اسکتباری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از