حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

با اقدام اخیر سپاه اقتدار ایران اثبات شد

با اقدام اخیر سپاه اقتدار ایران اثبات شد

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی گفت: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردار خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

وی افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.

 نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و امام‌جمعه اهواز بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشورهای بزرگ جهان اسلام بتواند به‌راحتی آنها کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

موسوی‌فرد ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل متحد و قانونی است.

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: حضرت امام (ره) حکومت اسلامی را پایه‌گذاری کردند و یک بسته کامل پشتیبان نیز برای جامعه تدارک دیدند که تشکیل سپاه بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از