حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
مردم خوزستان در گفتگو با «رهیاب»؛

برای تعیین سرنوشت خوزستان پای صندوق‌های رای می‌آییم

برای تعیین سرنوشت خوزستان پای صندوق‌های رای می‌آییم

مردم خوزستان می‌گویند: برای تعیین سرنوشت سیاسی کشور و اینکه نگذاریم دشمنان برای ما تصمیم‌گیری کنند؛ پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ مردم همیشه در صحنه امروز یازدهم اسفند برای یک انتخاب مهم از ساعات اولیه رأی‌گیری در شعب اخذ آراء خوزستان حضور یافتند تا در انتخاب نمایندگان خود پیش قدم باشند.

درخت ۴۵ ساله انقلاب را با رای خود آبیاری می‌کنیم

مردی که عمری موی خود را زیر سایه انقلاب سپید کرده بود با چفیه طرح عربی قرمز رنگ، گفت: امروز آمدیم ثابت کنیم که درخت ۴۵ ساله انقلاب را با رای خودمان آبیاری کنیم و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اسرائیل کودک کش بزنیم تا اثبات شود که اینها همه دروغ می گویند.

وی خطاب به ملت ایران گفت: پای صندوق رای بیایید تا دشمنان شکست خورده و در حسرت بمانند، یهودیان بدانند که اسلام زنده است.

رای من در مشارکت بانوان اثرگذار است 

یکی از این بانوان حاضر در مسجد جوادالائمه اهواز که منتظر بازکردن درب آن بود، به خبرنگار مستقر شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ گفت: هدفم از این حضور در لحظات آغازین رای گیری، مشارکت در سرنوشت کشور و ادا کردن ِدینَم به این آب و خاک است و این انتخابات به طور قطع برای من و کشورم سرنوشت‌ساز خواهد بود. 

این بانوی جوان از مردم خواست تا با حضور پای صندوق‌های رای به مشارکت عمومی کمک کنند و رای گیری خود را به لحظات پایانی روز نسپارند.

برای ایجاد «تحول» رای می‌دهیم

جوانی که سنش به سن انقلاب اسلامی نزدیک است پای صندوق رای در حسینیه ارشاد گفت: حضور ما در انتخابات بر اساس عقل و تدبیر است تا با انتخاب گزینه اصلح مشکلات مردم گره گشایی شوند، به فرموده مقام معظم رهبری اگر جوانان پای کار بیایند تغییر و تحول رقم خواهد خورد. ما به دنبال یک تحول هستیم.

مردم همیشه مدافع انقلاب بوده‌اند

 محمد عبدالله پور شهروند اهوازی با تاکید بر نقش مردم در انتخابات  می‌گوید : در نگاه اسلامی مشارکت و رای دادن صرفا حق نیست که بتوان از آن صرفنظر کرد بلکه چون هر فردی در مورد رشد و پیشرفت جامعه مسئول است هم حق است و هم وظیفه.

وی افزود : سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است. و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی دانسته‌اند.

شهروند اهوازی تاکید کرد: مشارکت فراگیر از آنجا که فرصت رشد همگانی و برابر استعدادهاست ، عین عدالت است و چون نظارت جمعی را افزایش می‌دهد قطعا کاهنده فساد است و قدرت توزیع عادلانه ای پیدا می کند و شفافیت به اوج می‌رسد. 

مردم همیشه مدافع انقلاب بوده‌اند

 محمد عبدالهی شهروند اهوازی با تاکید بر نقش مردم در انتخابات  می‌گوید : در نگاه اسلامی مشارکت و رای دادن صرفا حق نیست که بتوان از آن صرفنظر کرد بلکه چون هر فردی در مورد رشد و پیشرفت جامعه مسئول است هم حق است و هم وظیفه.

وی افزود : سیره امامین انقلاب هم همواره تاکید بر اهمیت مشارکت مردم و برگزاری انتخابات بوده است و تاکید نموده‌اند که نه تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی دانسته‌اند.

شهروند اهوازی تاکید کرد: مشارکت فراگیر از آنجا که فرصت رشد همگانی و برابر استعدادهاست، عین عدالت است و چون نظارت جمعی را افزایش می‌دهد قطعا کاهنده فساد است و قدرت توزیع عادلانه‌ای پیدا می‌کند و شفافیت به اوج می‌رسد. 

رای من در نظام تصمیم‌گذاری کشورم موثر است

در این میان جمعیت رای‌‌دهندگان شاهد حضور یک جوان رای اولی با ظاهری متفاوت بودیم در پاسخ به این سوال که هدفش از حضور در انتخابات چیست، این‌گونه پاسخ داد که به طور قطع این رای در نظام تصمیم‌گذاری کشور تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای خبر/

برای تعیین سرنوشت خوزستان پای صندوق‌های رای می‌آییم
برای تعیین سرنوشت خوزستان پای صندوق‌های رای می‌آییم
برای تعیین سرنوشت خوزستان پای صندوق‌های رای می‌آییم

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از