حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
رئیس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه عنوان کرد:

تایید صلاحیت ۲۷۵ نفر از کاندیدا انتخابات مجلس

تایید صلاحیت ۲۷۵ نفر از کاندیدا انتخابات مجلس

رئیس هیأت اجرایی حوزه انتخابیه اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: تاکنون ۲۷۵ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه صلاحیت‌شان از سوی شورای نگهبان تایید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی‌«رهیاب»؛ سید احمد موالی زاده رئیس هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: همچنان این انتظار وجود دارد که صلاحیت افراد بیشتری برای داوطلبی انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید شود و تاکنون ۲۷۵ نفر در حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی و حمیدیه صلاحیت‌شان از سوی شورای‌نگهبان تقیید شده است.

وی با بیان اینکه ۶۱۱ شعبه اخذ رأی در ۳۰ منطقه اهواز تعیین شده است، افزود: از تعداد مذکور ۵۳۹ شعبه ثابت و ۷۲ شعبه سیار هستند. ۵۴۲ شعبه شهری و ۶۹ شعبه هم روستایی هستند که تمهیدات لازم در این شعب برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است.

موالی زاده تصریح کرد: شعب اخذ رأی انتخابات امسال در شهرستان اهواز ۱۳۴ شعبه نسبت به دوره گذشته افزایش‌یافته است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی برای داوطلبان بیان کرد: تبلیغات کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از ۲۵ بهمن‌ماه آغاز شده است؛ اما تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوم اسفندماه آغاز خواهد شد.

وی در خصوص تمهیدات برای پیشگیری از تخلفات عنوان کرد: در این راستا کمیسیون مقابله و پیشگیری از جرایم انتخابات در اهواز تشکیل شده است. همچنین هیئت بازرسی انتخابات همه موارد و فعالیت‌های داوطلبان را رصد می‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از