حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
رییس ستاد انتخابات خوزستان:

حضورمردم سرنوشت 4سال آینده کشور را رقم می‌زند

حضورمردم سرنوشت 4سال آینده کشور را رقم می‌زند

معاون سیاسی استاندار خوزستان گفت: یازدهم اسفندماه برای کشور ما روزی سرنوشت‌ساز است چرا که مقدرات کشور برای چهارسال به دست افرادی سپرده می‌شود که جایگاه بالایی دارند.

عبدالله افرازه شهاوند در گفتگو با شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ عنوان کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی سالم در استان اندیشیده شده است و تجهیزات لازم ازجمله؛ دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌های رأی‌ در شعب رأی‌‌گیری توزیع شده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خوزستان افزود: برای انتخابات امسال بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط  رأی‌ دادن هستند و امروز با حضور در شعب اخذ رأی‌ با همراه داشتن یکی از کارت‌های احراز هویت از جمله؛ کارت ملی هوشمند، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا گذرنامه می‌توانند نسبت به رأی‌ دادن به نامزد‌های مورد نظر خود اقدام کنند.

وی افزود: امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ روز سرنوشت‌ساز ما ایرانیان است، امید است بتوانیم آنچه شایسته مردم در جغرافیای سیاسی و اجتماعی استان عمل کنیم، خوزستان ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه فرهنگی و اقتصادی دارد و در این حوزه به کمک و حضور مردم ما هم مصمم‌تر می‌شویم که فرایند توسعه را به آن شدت بخشیم.

شهاوند در پایان با اشاره به این که قطعاً دشمنان ما هم حواس آن‌ها به ما است، خاطرنشان کرد: حضرت آقا فرمودند دشمنان چهارچشمی تحولات ایرانیان را دنبال می‌کنند و می‌فهمند جمهوری اسلامی قد وقواره و اندازه و هیبتی که در دنیا دارد، اقتداری که در دنیا دارد بر هیچ‌کس پوشیده نیست، لذا تحولات داخلی خصوصاً در حوزه اجتماعی که خیلی تأثیرگذار است در محاسبات دشمن، دشمنان حساب کار خود را خواهند کرد کسی نمی‌تواند بین صفوف مستحکم مردم و مسئولین خلل ایجاد کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از