حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
استاندار خوزستان درگفتگو با «رهیاب»:

مشارکت مردم پشتوانه‌ای برای تقویت وحدت ملی

مشارکت مردم پشتوانه‌ای برای تقویت وحدت ملی

استاندار خوزستان گفت: مشارکت پرشور مردم در این انتخابات عامل اقتدار نظام و پشتوانه‌ای برای تقویت وحدت ملی در کشور است.

  علی‌اکبر حسینی محراب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ ضمن تشکر از حضور خیره‌کننده ملت هوشیار در حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در همه دهه‌های گذشته با حضور و نقش‌آفرینی خود در صحنه‌ها و با صبوری و نشان‌دادن دانایی خود در حمایت از انقلاب اسلامی، نقش بسزایی در استمرار انقلاب اسلامی داشته‌اند.

 وی افزود: با همه مشکلات و محدودیت‌هایی که برای مردم وجود داشته است؛ اما همواره دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار قابل‌توجه و متعدد است که مردم ما نیز قدر این دستاوردها را دانسته و برای شکرگزاری از این دستاوردها از نظام اسلامی دفاع و پشتیبانی می‌کنند.

 استاندار خوزستان با بیان اینکه موجودیت کشور و انقلاب وابسته به مشارکت مردم در انتخابات است، گفت: ملت ایران با توکل به خدا و تبعیت از ولی‌فقیه توطئه‌ها را شکست می‌دهند. یقین بدانیم که نصرت الهی نزدیک است و در کلام وحی صراحتاً از آن سخن گفته شده است.

 حسینی محراب انتخابات، یازدهم اسفند را بسیار مهم، تعیین‌کننده و زمینه‌ساز تحول‌ساز دانست و ادامه داد: با انعکاس درست عملکردها و نشان‌دادن پیشرفت‌های نظام و خدمات به‌نوعی با تزریق امید در جامعه شاهد افزایش مشارکت در انتخابات پیشرو خواهیم بود.

 وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات نماد حضور مردم در صحنه است، یادآور شد: باید شرایطی را فراهم کنیم که حس مسئولیت در همه زنده شود تا در کنار انتخاباتی پرشور، شاهد انتخاب افراد اصلح باشیم.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از