حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
امام جمعه آبادان تاکید کرد:

حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه آبادان با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بر لزوم حضور همه جانبه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه آبادان در مصلی ثامن‌الائمه این شهر گفت: جهانیان حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را رصد می‌کنند.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن محدود به چند شعار نیست بلکه نمادی از آزادی خواهی و عدالت طلبی مردمی است که زیر بار ظلم بیگانان نمی‌روند.

خطیب جمعه آبادان گفت: ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال حماسه دیگری خواهند آفرید و برای جهانیان به نمایش خواهند گذاشت.

وی با بیان اینکه عوامل پیروزی دهه فجر نباید فراموش شود، افزود: قدرت‌های استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی متحد شدند تا انقلاب اسلامی نوپا را از هم بپاشند اما اتحاد مردم این اجازه را به آنها نداد.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اسفندماه گفت: باید در انتخابات پیش رو یک حماسه بزرگ دیگر رقم بخورد.

وی خواستار برچیده شدن تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها شد و افزود: متاسفانه برخی از تبعیض‌ها قانونمند شده است و مجلس جدید باید با آنها برخورد کند.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه گرفتن حقوق‌های نجومی جایی در نظام ندارد، گفت: امیدهای زیادی به دولت کریمه مردمی و مجلس انقلابی داریم.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تایید صلاحیت‌ نامزدها بیش از دوره‌های گذشته بود و تنور انتخابات گرم‌تر خواهد شد، عنوان کرد:هر کسی نفوذ کلامی دارد دیگران را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از