حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
یادداشت؛

خوزستان و انتخاب اصلحی مثل شهید رئیسی

خوزستان و انتخاب اصلحی مثل شهید رئیسی

فعال رسانه‌ای در یادداشت می‌نویسد: هر چه زمان می‌گذرد گرمای تنور انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری بیشتر احساس می‌شود و مهم‌تر از آن تکلیفی است که ما را بر آن برمی‌دارد تا با شرکت و مشارکت در این برهه حساس ادای دینِ مجدد کنیم.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سید تاج‌الدین ایزدگشب در یادداشتی نوشت: هر چه زمان می‌گذرد گرمای تنور انتخابات چهاردهم ریاست‌جمهوری بیشتر احساس می‌شود و مهم‌تر از آن تکلیفی است که ما را بر آن برمی‌دارد تا با شرکت و مشارکت در این برهه حساس ادای دینِ مجدد کنیم.

مردم خوزستان همچنان در شوک فقدان رئیس‌جمهور شهیدی هستند که در طول سه سال، بیش از هشت بار به مناطق مختلف استان سفرکرده و هر بار گره بزرگی از مشکلات به‌جامانده از دولت‌های گذشته را بازکرده بود حال زمان آن فرارسیده است تا در روز انتخاب شبیه‌ترین فرد به شهید جمهور و شایسته‌ترین در تداوم راه و نهضت خدمت او در هشتم تیرماه هستند.

این مردم آن همه اخلاص و مردم‌داری در بحران‌های صعب و ناگوار استان را فراموش نکردند و هیچ‌گاه به انتخاب فردی غیر شبیه به افعال و رفتار او رضایت نمی‌دهند.

خوشبختانه در عرصه پیش رو افرادی در صحنه هستند از جنس رئیسیِ شهید که با یک تحلیل و بررسی می‌توان به اصلحیت و شایستگی او رسید و این تکلیفی است که مردم این استان به آن پایبند خواهند بود.

استان خوزستان قریب به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار واجد شرایط رأی در انتخابات پیش رو دارد که نقش بسزایی در تعیین سرنوشت ایران قوی و ناامید کردن دشمنان این مرزوبوم دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از