حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

سقوط رژیم صهیونیستی نزدیک است

سقوط رژیم صهیونیستی نزدیک است

نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این جنایات رژیم صهیونیستی آن‌ها را به سقوط نهایی خود نزدیک‌تر خواهد کرد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ سید محسن موسوی‌زاده پیرامون جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه در گفتگوی رسانه‌ای اظهار کرد: بیش از ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین ظلم و آن‌ها را کشتار می‌کند، به‌گونه‌ای که به نام رژیم کودکش شناخته شده اما در حوادث اخیر، توحش و درندگی و کودکشی خود را به حد اعلاء رسانده است. این رژیم به هیچ اصل و قانونی پایبند نیست.

 وی افزود: درحالی‌که تنها گروه رزمنده حماس با این رژیم در حال جنگ بود، اما این رژیم غاصب کودکش، تمام توانش را برای کشتن کودکان و زنان صرف کرده و هدف این رژیم این است که مردم غزه را بکشد و آن‌ها را مجبور به مهاجرت کند و در نهایت غزه را با خاک یکسان کند.

 نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند این جنایات رژیم صهیونیستی آن‌ها را به سقوط نهایی خود نزدیک‌تر خواهد کرد. آن‌ها دارند عمر ۲۵ تا نابودیشان که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آن‌ها تعیین کرده است را به‌سرعت طی می‌کنند و عمرشان به‌سرعت کوتاه‌تر می‌شود.

 وی افزود: رژیم صهیونیستی به هیچ اصلی پایبند نیست. آن‌ها اعتراض مردم دنیا و برخی کشورهای غیرتمند دنیا را نشنیده‌اند و اکنون خیزش جهانی در قلب آمریکا قدرتمندترین کشور دنیا که مدافع اول و سرسخت اسرائیل بود نیز رخ‌داده است.

 نماینده اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: این فشارها از جانب محور مقاومت، دانشجویان و سازمان‌های بین‌المللی موجب شده است اخیراً قطعنامه‌ای علیه اسرائیل صادر شود و این رژیم را ملزم به آتش‌بس کردند و همه اینها نشانه موفقیت و پیروزی مردم غزه و حماس و نزدیک‌کردن اسرائیل به ایام آخر حیات خود است.

 موسوی‌زاده بیان کرد: مبارزات اخیر حماس و جهاد اسلامی و حرکت‌های شهادت‌طلبانه جوانان غزه، نشات گرفته از اهداف امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و در مسیر جبهه مقاومت است و اکنون حماس، جهاد اسلامی و مردم فلسطین در خط صحیحی قرار گرفته‌اند.

 وی افزود: این پیروزی و موفقیت ثمن می‌خواهد که ثمن آن خون‌هایی بود که ریخته شد. هیچ‌وقت فلسطین با سازش و مذاکرات به نتیجه نرسیده است و با توجه به اینکه طرف مقابل، متوحش و درنده‌خوی است با مذاکرات نتیجه نخواهند گرفت، بنابراین مسیر کنونی این مجاهدان، به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری، امام راحل و شهدای ما و جبهه مقاومت است که قطعاً این حرکت منجر به پیروزی کامل مردم فلسطین و ازبین‌رفتن اسرائیل خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار «رهیاب»؛ امروز اولین نوزاد در بیمارستان صحرایی رفح متولد شد مادر او، در سفری پر از ترس و اضطراب ناشی از جابه‌جایی‌های مکرر، در جستجوی دائمی امنیت بود. او نام فرزندش را «سناد» به معنی حامی گذاشت و امیدوار است پسرش وقتی بزرگ شد حمایت‌کننده و پشتیبان اطرافیانش باشد.

 انتهای خبر/

 

 

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از