حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
دبیر ستاد انتخابات خوزستان مطرح کرد:

قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات

قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات

دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: حماسه‌ی حضور پرشورمردم در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، صفحه‌ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب افزود.


 حجت‌الله دهدشت جمعه‌شب در گفتگوبا خبرنگار شبکه اطلاع رسانی«رهیاب»؛ اظهار کرد: با اتمام رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شد.

وی افزود: پس از رأی‌گیری در ۳۰۹ شعبه اخذ رأی در استان خوزستان، کار شمارش آرا را شروع شد که بعد از پایان کار، نتایج باید تجمیع و به وزارت کشور ارسال شود و پس از طی فرایند قانونی، نتایج توسط ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام خواهد شد.
 
 دهدشت با بیان اینکه حضور گسترده مردم شهرستان‌های آبادان، رامهرمز و رامشیر تشکر می‌کنیم که در مرحله دوم انتخابات هم مانند مرحله اول مثل همیشه در صحنه حاضر بودند، گفت: مردم حوزه انتخابیه آبادان برای انتخاب دو نماینده از سه نماینده خود امروز پای صندوق‌های رأی آمدند همچنین مردم حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر نیز در این مرحله یک نفر را راهی مجلس خواهند کرد.

 دبیر ستاد انتخابات خوزستان درباره اعلام نتایج در حوزه انتخابیه آبادان که رأی‌گیری به‌صورت الکترونیک انجام شد نیز گفت: طبیعتاً در حوزه‌هایی که انتخابات به‌صورت تمام الکترونیکی برگزار شد روند شمارش سریع‌تر بود که بعد از اطمینان از صحت فرایند قانونی انتخابات، اعلام نتایج از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور به‌صورت متمرکز انجام شد که جواد سعدون زاده و سید محمد مولوی به ترتیب با کسب ۲۵۱۳۸ و ۲۱۵۷۸ رأی از مجموع ۵۷۷۰۱ رأی مأخوذه به‌عنوان منتخبین این حوزه انتخابیه به مجلس دوازدهم راه یافتند.

انتهای خبر/


 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از