حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
عضو خبرگان رهبری مطرح کرد:

منتخبان پشتیبان ملت ایران باشند

منتخبان پشتیبان ملت ایران باشند

نماینده منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ایران ظرفیت خود را در انتخابات نشان دادند اکنون وظیفه منتخبان مردم است که با عمل به وعده‌ها، پشتیبان ملت بزرگ و غیور ایران باشند.

 آیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: مردم مؤمن، انقلابی، میدان‌دار و حاضر در عرصه‌های ملی با حضور در رویداد انتخابات، علی‌رغم تمام فشارها و سیاه‌نمایی‌های دشمن با گام‌های استوار و عزم راسخ به میدان انتخابات آمدند و حماسه ملی آفریدند.

 وی افزود: حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخابات، صرفاً فقط انتخاب نماینده مجلس خبرگان رهبری یا مجلس شورای اسلامی نیست، بلکه انتخاب ۴۵ سال مسیر پرفراز و نشیب این نظام و راه آینده انقلاب اسلامی است.

 نماینده منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم عزیز ایران سرمایه‌های نظام جمهوری اسلامی هستند و مردم‌داری جزء تکالیف شرعی ما است، گفت: مردم ایران ظرفیت خود را در انتخابات نشان دادند و با امید، ایمان و لبیک‌گویی به ندای رهبر انقلاب در صحنه حاضر شدند اکنون وظیفه منتخبان مردم است که با عمل به وعده‌ها، پشتیبان ملت بزرگ و غیور ایران باشند.

 وی حضور قابل‌تحسین مردم در امر تحول‌آفرین انتخابات را پشتیبانی آن‌ها از آرمان‌های امام و شهدا و تبعیت از ولی‌فقیه دانست و بیان کرد: وظیفه ماست از ظرفیت‌های نهفته مجلس خبرگان رهبری برای تقویت ارتباط بین مردم و نظام اسلامی استفاده کنیم.

 آیت‌الله کعبی گفت: پیام ما به مسئولین در دستگاه‌های گوناگون این است که به ارتقای سطح کارآمدی نظام اسلامی، امید آفرینی و خدمت صادقانه به مردم تلاش کنند و برای حل مشکلات مردم گام بردارند.

وی ضمن تبریک به منتخبان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: باید این دو در کنار هم و در کنار مردم یک قدرت متحد را تشکیل دهند تا از نقش حاکمیتی و ملی برای تقویت استان و راه‌گشایی مشکلات آن بهره‌مند شوند.

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از