حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

لزوم معرفی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی

لزوم معرفی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی

امام جمعه اهواز گفت: معرفی دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی باعث ایجاد اعتماد و امیدواری در جامعه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به  یکهزارو ۶۰۰ طرح آماده افتتاح در استان خوزستان اظهار کرد: اگر چه در برخی مسایل شاهد برخی ناهماهنگی‌ها و نارسایی‌ها هستیم ولی اگربه نظام و انقلاب پایبند هستیم باید با چشم باز این دستاورد‌ها را ببینیم و کشور و نظام را ناکارآمد نشان ندهیم.

وی افزود: اگرچه دشمن تلاش می‌کند با ایجاد ناامیدی، روحیه مبارزه و جهادی جوانان ما را نشانه بگیرد ولی ما باید با دید باز عملکرد‌ها را بیینیم و برای رسیدن به قله از سختی و مشکلات در راه عزت ایران اسلامی عبور کنیم همان‌طور که در این ۴۵ سال مردم در کنار امام و رهبری ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به حضور حماسی مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب گفت: باید با حضور حماسی و آگاهانه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش‌رو، یک بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف به نمایش بگذاریم و توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی را خنثی کنیم.

امام جمعه اهواز بیان داشت: برخی سعی می‌کنند مردم را از دولت و نظام دلسرد کنند. با توجه به انتخابات و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در این عرصه‌ها گام‌های ما را محکم‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به حرکت سربازان گمنام امام زمان(عج) در خنثی کردن توطئه‌های دشمن گفت: ضربه زدن به عناصر اصلی و فرعی موساد در ۲۸ کشور جهان یکی از بزرگترین ضربات وارد شده به آنها چه در حوزه لو‌رفتن موقعیت جاسوسان و چه در خنثی کردن انفجار‌ها است.

وی افزود: عوامل موساد،حضور مردم در صحنه‌های پرشور انقلاب را رصد می‌کنند. ما نیز از این جهت آگاه و هوشیار هستیم و به مردم هشدار می‌دهیم که موارد مشکوک را اطلاع رسانی کنند.

امام جمعه اهواز بیان کرد: اگر دشمن حرفی برای گفتن دارد با نظامیان حماس و حزب‌الله وارد جنگ شود. نه با مردم بی پناه که هر روز شاهد بمباران و کشته شدن آن‌ها هستیم. مردمی که با داشتن روحیه جهادی و استقامت بی‌نظیر خود پایه‌های ظلم و بی عدالتی دشمن را سست می‌کند.  دشمن صهیونیستی بزدلانه به کودکان و زنان و مردم آسیب‌دیده رحم نمی‌کند و آمریکا در حالی خود را قدرت اول دنیا می‌داند که جبهه مقاومت هیمنه آن را در هم ریخته است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از