حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
درگفتگو با «رهیاب»؛

مشارکت حداکثری اصل اساسی در انتخابات است

مشارکت حداکثری اصل اساسی در انتخابات است

فرمانده سپاه بندر امام خمینی «ره» گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور با مشارکت گسترده مردم در انتخابات قابل‌رفع است.

 غلام‌عباس در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌ رسانی «رهیاب»؛ پیرامون حضور حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه، اظهار کرد: در هر برهه‌ای، تبلیغات خصمانه استکبار جهانی بر این بوده است که حضور مردم را کم‌رنگ و انگیزه مردم را کم کنند؛ اما آنچه مسلم است حضور مردم در صحنه‌های قبل و بعد از انقلاب می‌باشد که باعث شد دشمنان ایران اسلامی به اهداف خود نرسند و توطئه‌های آنها یکی پس دیگری خنثی شود و تا زمانی هم که حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب پر رنگ باشد باز هم دشمنان ایران اسلامی، شکست خواهند خورد.

 

 وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد با تبلیغات دروغین خود و مأیوس کردن مردم از حضور حداکثری در انتخابات ایران جلوگیری کند افزود: باتوجه‌به نزدیک‌شدن به رویداد سرنوشت‌ساز و آینده آفرین انتخابات، وظیفه همه ما این است که با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی و انتخاب هوشمندانه برای ساختن ایران قوی مشارکت کنیم.

 فرمانده سپاه بندر امام خمینی «ره» عدم مشارکت در انتخابات را به نفع دشمن و به ضرر مردم دانست و گفت: بخشی از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور با مشارکت گسترده مردم در انتخابات قابل‌رفع است.

وی با اشاره به آیه «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ»، این آیه را مصداق قرآنی فرهنگ عمومی جامعه دانست و گفت: تغییرات در هر جامعه‌ای به مشارکت فعال همه افراد آن، باز می‌گردد که با انتخاب خود، سرنوشت خود و جامعه را تعیین و تغییر می‌دهند. تا مردم خود نخواهند تغییری در جامعه و سرنوشت آن‌ها رخ نخواهد داد.

 ذاکری بیان کرد: بدون تردید انتخابات یازدهم اسفند سرنوشت چهار سال آینده کشور در بخش قانون‌گذاری را مشخص می‌کند و مشارکت حداکثری در انتخابات در تعیین این سرنوشت، تأثیر قابل‌توجهی دارد؛ ازاین‌رو برای پاسداشت خون شهیدان، به‌ویژه سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، فعالانه در انتخابات شرکت می‌کنیم، تا دشمنان ایران اسلامی ناامید و تضعیف شوند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از