حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
نبرد جهانی علیه جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش بیان کرد:

نبرد جهانی علیه جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: جنگ تحمیلی یک نبرد جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رفت. رزمندگان ایرانی نه‌تنها با رژیم بعث، بلکه با تعدادی از کشورهای اروپایی نیز به مقابله پرداختند.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ امیر سرتیپ یوسف قربانی روز شنبه در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح در اهواز ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جهان شاهد نسل‌کشی در فلسطین است و کشورهای غربی در مقابل این جنایات، سکوت در پیش گرفته‌اند.

وی افزود: امروز هیمنه استکبار جهانی توسط گروه‌های مقاومت شکسته شده و این رزمندگان مقاومت رشادت و روحیه مجاهدت را از دفاع مقدس آموختند.

 معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: بی‌شک در این دوران نقش جمهوری اسلامی در دکترین جهان به‌صورت ویژه و محسوس است و این کابوسی ناتمام برای دشمنان است.
وی بیان کرد: اکنون هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی با طوفان الاقصی شکسته شده و باید با جهاد تبیین این عملیات بزرگ و عملیات وعده صادق را در جهان، معرفی و منعکس کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رهبر معظم انقلاب همواره چراغ هدایتگر ما در طول چندین دهه بوده و برای تداوم این امر، باید ولایت‌مداری را اصول اصلی نظام بدانیم.

امیر سرتیپ قربانی خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی نماد واقعی یک جنگ اسلامی بود و بی شک مهندسی پیروزی ما را خداوند متعال بر عهده داشت.

وی افزود: جوانان نسل جدید باید بدانند که ما آغازکننده جنگ نبودیم؛ بلکه این جنگ بر ما متحمل شد؛ بارها لشکر صدام به مرزهای جنوب غرب تجاوز کرد؛ اما با این وجود اصول اخلاقی را رعایت کردیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: هیچ شهر بی‌گناهی را در دوران دفاع مقدس هدف قرار ندادیم در حالی که رژیم بعث عکس این کار را کرد و بسیاری از شهرهای بی‌دفاع ما و مردم مظلوم را مورد هدف قرارداد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از