حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
امام‌جمعه دزفول مطرح کرد:

نمازجمعه مهم‌ترین برنامه برای مقابله با دشمن

نمازجمعه مهم‌ترین برنامه برای مقابله با دشمن

امام‌جمعه دزفول گفت: امام راحل یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سیاسی، اجتماعی، عبادی و فرهنگی را با راه‌اندازی نمازجمعه به‌عنوان یک پایگاه مردمی برای اجتماع مردم تأسیس کرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) اظهار کرد: این هفته آیین تنفیذ و تحلیف ریاست‌جمهوری برگزار و دولت جدید رسماً کار خود را آغاز خواهد کرد.

 وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور مورد حمایت مردم، رهبری، مجلس و قوه قضاییه است، افزود: در انتخابات ریاست‌جمهوری ملت ایران به صحنه آمد و نشان داد همه فعالیت‌های ضدایرانی که در طول سال‌های گذشته انجام شده از تحریم گرفته تا تهدید، ساختن داعش، ورود به عراق، افغانستان، پاکستان، گرجستان و آذربایجان و فاجعه آفرینی‌های متعدد؛ همه بی‌اثر بوده است.

 امام‌جمعه دزفول گفت: دشمن تلاش کرد کشور را تکه‌تکه کنند اما نتوانست ملت ایران را از عزم راسخ برای رسیدن به قله استقلال، آزادی و منویات مقام معظم رهبری دور کند.

 حجت‌الاسلام بهرام‌پور بیان کرد: انتظار مردم است که رئیس‌جمهور منتخب به‌عنوان یک انسان متعهد و شیعه پایبند به ارزش‌های اسلامی، امانت الهی را به سرمنزل مقصد برساند و به عهدی که با ملت ایران، رهبر، مجلس و قوه قضاییه بسته پایبند و وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهد.

 خطیب جمعه دزفول در فراز دیگری از نمازجمعه این هفته، سالروز تأسیس نمازجمعه را گرامیداشت و بیان کرد: امام راحل یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سیاسی، اجتماعی، عبادی و فرهنگی را با راه‌اندازی نمازجمعه به‌عنوان یک پایگاه مردمی برای اجتماع مردم تأسیس کرد.

حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه دوم این هفته نمازجمعه آبادان در مصلای نمازجمعه این شهر اظهار کرد: رئیس‌جمهور منتخب باید با انتخاب وزرایی کارآمد در راستای تحقق اهداف نظام و ارزش‌های انقلاب تلاش کند.

 وی با اشاره به هفته بهزیستی افزود: در آبادان بیش از ۹ هزار خانواده زیر نظر بهزیستی هستند که باید همه به کمک آنها بیایند.

 خطیب جمعه آبادان با اشاره به سالروز حمله مرصاد اظهار کرد: عملیات غرورآفرین مرصاد نمادی از غیرت و تجلی غرور رزمندگان ایرانی در برابر تجاوز نیروهای بعث عراق و منافقین است که با سربلندی و افتخار به‌دست‌آمده است.

 وی منافقین را خدمتکاران خوبی برای آمریکا و صهیونیست‌ها هستند گفت: آنان از کودک کشی صهیونیستی‌ها حمایت تبلیغاتی می‌کنند تا جیره خود را از دست ندهند.

 خطیب جمعه آبادان با ذکر اینکه به برکت انقلاب اسلامی نمازجمعه به‌عنوان دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی هر هفته در سراسر کشور اقامه می‌شود گفت: جایگاه نمازجمعه در این ۴۵ سال بالاتر از گذشته بوده است.

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از