حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

نگاه به غرب نوعی خودکم‌بینی است

نگاه به غرب نوعی خودکم‌بینی است

نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که اعتقاد صحیح به اسلام و انقلاب داشته باشد هرگز نگاه غرب‌گرایانه ندارد چرا که این امر نوعی خودکم‌بینی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی فردی مخلص، مردمی، متدین و انقلابی بود و در طی سه سال فعالیت خود در مقام ریاست‌جمهوری نشان داد که رئیس‌جمهور در تراز نظام تا چه حد می‌تواند نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در پیشرفت و اعتلای کشور داشته باشد.

وی افزود: اینجانب افتخار همکاری صمیمانه با شهید رئیسی را در شورای عالی فضای مجازی و به‌عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی داشتم و شاهد جهاد عملی و نظری، و خدمتگزاری صادقانه ایشان به مردم عزیز ایران بودم.

نماینده حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: تقدیر الهی بر این قرار گرفت که رئیسی عزیز در راه خدمت به مردم، به مقام شهادت نائل شود و صحنه زیبایی از خدمت به خلق را برای همیشه در تاریخ ایران به یادگار گذاشت.

 حجت‌الاسلام آقا تهرانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نامزد اصلح کسی است که نگاه به غرب نداشته باشد، گفت: کسی که اعتقاد صحیح به اسلام و انقلاب داشته باشد هرگز منتظر غرب نمی‌ماند چرا که این امر نوعی خودکم‌بینی است.

وی عنوان کرد: این غرب‌گرایی و وابستگی از مشکلات اساسی جامعه است که نمونه‌اش عقب‌ماندگی چند ساله کشور در برجام بود.

این عضو شورای عالی فضای مجازی با اشاره به اینکه مشکل اصلی غرب‌گدایان این است که اسلام را آن‌گونه که هست نمی‌شناسند و همیشه منتظر عکس‌العمل غرب هستند، بیان کرد: بی‌شک نامزدی موفق است که راه اسلام را در پیش گرفته و مطیع امر رهبری باشد.

 حجت‌الاسلام آقا تهرانی حضور در انتخابات را ضامن اقتدار کشور و عامل یأس و هراس دشمنان دانست و گفت: ملت شریف ایران باید آگاه باشند که عملکرد برخی از مسئولان نباید پای اسلام گذاشته شود و باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی فرد اصلحی را انتخاب کرد که ادامه‌دهنده راه، منش و سیاست شهید رئیسی باشد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از