حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403

پاسخی کوبنده به رژیم صهیونیستی خواهیم داد

پاسخی کوبنده به رژیم صهیونیستی خواهیم داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه شهرستان هندیجان گفت: طبق بیانات رهبری رژیم غاصب صهیونیستی باید در مقابل این جسارت تنبیه شود و تنبیه خواهد شد، قطعا ایران پاسخی کوبنده به آن‌ها می‌دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نجفی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی«رهیاب»پیرامون تحلیل بیانات مقام معظم رهبری در نماز عید فطر اظهار کرد: تبریک و تهنیت عرض می‌کنم فرا رسیدن عید پر سر سعادت فطر را امیدوارم خداوند متعال همه طاعات و عبادات ما را در این ماه ضیافت الهی مورد قبول درگاه خود قرار داده باشد.

وی افزود: عید سعید فطر امسال با ویژگی‌های برجسته‌ای پشت سر گذاشته شد و در این ماه مبارک رمضان ما اتفاقات خاصی را داشتیم که در سال‌های گذشته به این شکل نبوده و این موضوعات در بیانات گوهربار مقام معظم رهبری در سخنرانی عید سعید فطر هم مطرح شد و به حق هم همین‌طور بوده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هندیجان ادامه داد: یکی از برکات این ماه الهی کسترش تلاوت قرآن در بین همه مؤمنین و مومنات در قشرها و صنف‌های مختلف همچنین جوانان و نوجوانان، نونهالان و بزرگسالان که تبلیغات می‌تواند نقش بسیار مهمی در اجرای این برنامه‌ها داشته باشد.

نجفی بیان کرد: در بحث کسترش تلاوت قرآن و رمز سعادت ملت و کشور ما، جوانان هستند که در تمام توطئه‌ها به ویژه توطئه‌های فرهنگی ادامه دادن همین مسیر انس باقرآن، تحلیل و اندیشه در معارف و دستورات قرآنی قطعا می‌تواند ما را به تمدن اسلامی و جامعه اسلامی نزدیک‌تر کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید نجفی عنوان کرد: یکی دیگر از نکات برجسته‌ای که در این ماه پر خیر و برکت وجود داشت، حادثه بسیار سخت و غمبار مردم مظلوم غزه بود، رژیم غاصب و خونخوار صهیونیست در این چند ماه گذشته سفاهت و وحشی‌گری را به اوج خودش رسانده است در حدی که جسارت و اهانت به ملت شریف ایران به دلیل حمایت از مردم مظلوم غزه، جسارت کرد و کنسولگری ایران که جز خاک ما محسوب می‌شود حمله کرده و تعدادی از سرداران ما را به فیض شهادت نائل کرد.

سعبد نجفی در پایان گفت: طبق بیانات رهبری رژیم غاصب صهیونیستی باید در مقابل این جسارت تنبیه شود و تنبیه خواهد شد، قطعا ایران پاسخی کوبند به آن‌ها می‌دهد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از