حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

پیروز اصلی انتخابات مردم هستند

پیروز اصلی انتخابات مردم هستند

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران متعلق به همه سلایق و نظرات است، گفت: باید با مشارکت بالا رئیس‌جمهوری مقتدر انتخاب شود که با نگاه به توان داخلی در جهت پیشرفت ایران در عرصه ملی و بین‌المللی تلاش کند.

 مجتبی یوسفی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: امروز در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری مردم حضور پرشوری پای صندوق‌های رأی دارند.

 وی با بیان اینکه مردم بدون در نظر گرفتن دیدگاه سیاسی آنان، صاحبان اصلی این کشور هستند، افزود: هر کس دل در گرو پیشرفت و اعتلای این سرزمین دارد، صاحب این کشور است.

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: رأی هر فرد در مردم‌سالاری دینی که پایه و اساس نظام جمهوری اسلامی و مبانی حضرت امام می‎باشد بسیار مهم و ارزشمند است.

 یوسفی بیان کرد: آحاد ملت ایران امروز باوجوداینکه از اوضاع اقتصادی و مشکلات معیشتی به‌نوعی گله‌مندند با حضور در پای صندوق‌های رأی در تثبیت اقتدار و امنیت پایدار کشور نقش آفرینند.

 وی با بیان اینکه ایران متعلق به همه سلایق و نظرات است، عنوان کرد: باید با حضور حداکثری و مشارکت بالا رئیس‌جمهوری مقتدر انتخاب شود که با نگاه به درون و معتقد به توان و ظرفیت داخلی در جهت پایداری ایران در عرصه ملی و بین‌المللی تلاش کند و در جهت رشد و اعتلای بیش‌ازپیش ایران گام بردارد.

 این نماینده مجلس با بیان اینکه مشکل امروز کشور جنجال‌های سیاسی نیست؛ بلکه توجه به مطالبات مردم است، ادامه داد: نامزد منتخب باید قدردان مردم باشد و باید به پاسداشت حضور مردم در صحنه انتخابات به وعده‌های تبلیغاتی خود عمل کند.

 یوسفی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر تعامل بین قوا اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی هر قوه‌ای عملکرد مستقل دارد؛ اما اداره کشور با تعامل در یک فرایند هم‌افزا بین قوا و مردم پیش می‌رود.

 وی با بیان اینکه مجلس آمادگی تعامل بین قوا در چارچوب اصولی که باعث حفظ انسجام ملی شود را دارد، بیان کرد: این تعامل بدان معنا نیست هر وزیر معرفی شده از سوی رئیس دولت چهاردهم بدون درنظرگرفتن توان، استعداد و عملکردش تأیید خواهد شد.

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نمونه‌ای از این ناکارآمدی را در کابینه دولت یازدهم و دوازدهم شاهد بودیم که نتیجه آن ۱۳ هزار مگاوات ناترازی برق، ۲۳۰ میلیون مترمکعب ناترازی گاز و یک دهه رشد اقتصادی صفر بود.

 یوسفی اضافه کرد: قطعاً در عین تعامل، همدلی و هم‌افزایی بین مجلس و دولت وزرایی را انتخاب خواهیم کرد که توانمند، دارای برنامه و کارنامه باشد.

 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از