حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم مطرح کرد:

چشم دشمنان به روز انتخابات ملت ایران

چشم دشمنان به روز انتخابات ملت ایران

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم گفت: یکی از مسائلی که می‌تواند ما را در برابر دشمنان تقویت کند، حضور مردم در صحنه‌های میدانی از جمله انتخابات است.

سید کریم حسینی نماینده دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» پیرامون حماسه حضور در انتخاب چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اظهار کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) فرمودند: ملت ایران برای حفظ منافع و تثبیت عمق راهبردی خود در معادلات پیچیده بین‌المللی و برای اینکه بتواند ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی خود را ظهور و بروز بدهد تا کام کشور شیرین شود و همچنین برای اینکه بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند، به رئیس‌جمهوری فعال، پر کار، آگاه و معتقد به مبانی انقلاب اسلامی احتیاج دارد.

 وی با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی در طول ایام خدمت در دستگاه‌های مختلف مرد کار و عمل، صداقت و خدمت به مردم بود افزود: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری مردمی بود که برای حل مشکلات کشور لحظه‌ای استراحت نداشت. او برای مرتفع ساختن معضلات مردم کشور گاهی چندین بار به استانی سفر می‌کرد تا از بابت حل دغدغه مردم بی‌دغدغه شود. ساده‌زیست بود و مقام‌های مهمی که در طول دوران خدمتش عهده‌دار بود ذره‌ای غرور و تکبر را در وجود او بیدار نکرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس یازدهم با بیان اینکه امیدوارم که مردم در انتخابات آینده نیز کسی را انتخاب کنند که بتواند مثل شهیدانی، چون باهنر، بهشتی و رئیسی به آنها خدمت کند، گفت: ازاین‌رو رئیس‌جمهور بعدی وظیفه سنگینی بر عهده دارد، چرا که انتظار مردم از دولت به‌رغم وجود شهید رئیسی بسیار زیاد شده و مردم رئیس‌جمهوری در تراز وی می‌خواهند تا ادامه‌دهنده راه خدمت‌رسانی به مردم باشد.

حسینی صحنه حماسی و پرشور در انتخابات پیش‌رو را آزمون خیره‌کننده دیگری دانست که چهره مصمم و پر امید ایران اسلامی را در معرض نگاه دوستان و دشمنان قرار می‌دهد، افزود: یکی از مسائلی که می‌تواند ما را در برابر دشمنان تقویت کند، حضور مردم در صحنه‌ها است، رشد فزاینده سیاسی و پای فشاری بر مردم‌سالاری دینی صادقانه، حقیقتی است که با حضور حماسه‌ساز ملت در پای صندوق‌های رأی باطل‌السحر بافته‌ها و گزافه‌های دشمنان و حسودان و طمع‌ورزان خواهد شد.

 نماینده سابق مجلس عنوان کرد: از آنجا که حماسه‌سازی از ویژگی‌های خاص ملت ایران در دوران چهل و پنج‌ساله اخیر است. دورانی که با حماسه انقلاب اسلامی آغاز شد و به‌رغم تمامی توطئه‌های جبهه استکبار جهانی، تا کنون استمرار دارد، امید است ایران اسلامی در روز سرنوشت‌ساز هشتم تیرماه، شاهد برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری باشد که چشم جهانیان را متحیر کند همان‌طور که در تشییع باشکوه شهدای خدمت همه جهان متحیر شد.

 حسینی خطاب به نامزدهای ریاست‌جمهوری بیان کرد: انتخابات میدان تبیین است و در این میدان باید از تخریب دوری کرد چرا که در تبیین چارچوب و ساختار نظام حفظ می‌شود؛ اما در تخریب چارچوب و قاعده نظام شکسته می‌شود، در تبیین آگاهی‌ها و قدرت تصمیم‌گیری مردم تقویت می‌شود؛ اما در تخریب قدرت تفکر و تصمیم‌گیری از مردم سلب می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از