حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
در گفتگو با «رهیاب»؛

کلید پیروزی جریان انقلابی وحدت است

کلید پیروزی جریان انقلابی وحدت است

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از کاندیدهای انقلابی، مخصوصاً آنهایی که طبق نظرسنجی‌ها بیشترین آرا را دارند، وحدت را می‌خواهیم که به یک توافق برسند و به نفع یک نفر که بیشترین رأی را در انتخابات دارد منصرف شود.

 آیت‌الله حیدری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ اظهار کرد: بسیار فرق است بین دولتی مثل دولت آقای رئیسی که گوش شنوایی برای خدمت به مردم داشت و با گفتن مسائل، در جا اقدام به رفع آن‌ها مشکلات می‌کرد با دولتی که هیچ حرفی از مردم نمی‌شنید و برای گفتن و مطالبات بر حق، ما را مجبور می‌ساخت از تریبون‌های مختلف مانند نمازجمعه و مجلس خبرگان رهبری استفاده کنیم بلکه بتوانیم مطالبات خود را به آنها برسانیم.

 وی افزود: وظیفه بسیار بزرگی گردن ما است که تا پنج‌روز دیگر شخصی را انتخاب کنیم که صفات آیت‌الله رئیسی که همان همت، پشتکار، امانت‌داری و مردمی‌بودن هست را داشته باشد .

 نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان کرد: در حال حاضر دو قطب برای انتخاب‌کردن وجود دارند که یک قطب انقلابی و مردمی از تیپ آیت‌الله رئیسی هستند و قطب دیگر غیرانقلابی که می‌گویند، مسائلی حتی مانند آب شرب را باید با امریکا که همان کدخدای جهان است، حل کنیم.

 وی ادامه داد و گفت: این وظیفه ملت است که بین این دو تیپ تعیین کنند کدام را انتخاب می‌کنند و لذا ما در برابر انتخاب بسیار سرنوشت‌سازی قرار داریم.

 آیت‌الله حیدری به سه راهبرد در انتخاب گزینه انقلابی اشاره و عنوان کرد: راهبرد اول این است که مردم باید مشارکت حداکثری در این انتخابات داشته باشند و آینده کشور و نظام اسلامی را مشخص کنند و بدون حضور حداکثری، انتخاب خوب اتفاق نخواهد افتاد.

 وی در ادامه به تشریح راهبرد دوم پرداخت و گفت: از کاندیدهای انقلابی، مخصوصاً آنهایی که طبق نظرسنجی‌ها بیشترین آرا را دارند، وحدت را می‌خواهیم به این معنا که به یک توافق برسند و به نفع یک نفر که بیشترین رأی را در این نظرسنجی‌ها دارد، از انتخابات منصرف شوند تا آرای مردم تقسیم نشود و تا سه‌شنبه پیش‌رو وقت هست که این کار انجام شود.

 عضو مجلس خبرگان رهبری راهبرد سوم را این‌گونه بیان کرد و گفت: در صورتی که کاندیدها به راهبرد دوم عمل نکردند و کسی از کاندیدها به نفع دیگری کنار نرفت، بر ما ملت است که به اتحاد برسیم و هر گزینه‌ای که بیشترین رأی را در نظرسنجی‌ها، ولو نیم درصد داشته باشد، انتخاب کنیم.

 وی در پایان افزود: وحدت باعث خواهد شد که انتخابات به‌دور دوم نرود چرا که دور دوم انتخابات، بستر را برای فتنه‌های مختلف و آشوب‌ها مثل فتنه ۸۸ فراهم خواهد کرد؛ لذا بر ملت ایران است که با هوشیاری و مصلحت‌اندیشی و قدرت انتخاب کنند و نگذارند این بستر برای دشمنان فراهم شود.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از