حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان مطرح کرد:

شاه‌کلید کاهش تورم رونق اقتصادی است

شاه‌کلید کاهش تورم رونق اقتصادی است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: تلاش همه‌ دست اندرکاران امور مربوط به صنعتگران و تولیدکنندگان باید با هدف افزایش، جهش و در راستای تحقق رشد شاخص‌های تولید برای توسعه اقتصادی استان خوزستان باشد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان؛ علی مهدی‌پور در دیدار با انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان به ضرورت بهبود فضای کسب و کار‌ها برای ایجاد شرایط مناسب تولید تاکید و اظهار کرد: تلاش همه‌ دست اندرکاران امور مربوط به صنعتگران و تولیدکنندگان باید با هدف افزایش، جهش و در راستای تحقق رشد شاخص‌های تولید برای توسعه اقتصادی استان خوزستان باشد.

وی با بیان این که برای رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی استان اهتمام ویژه و لازم وجود دارد، افزود: همه تلاش بر این پایه استوار است که شرایط برای افزایش و جهش تولید در صنایع کوچک و متوسط که قابلیت‌های لازم را در استان دارند مهیا شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان ادامه داد: وظیفه دست اندرکاران است که مشکلات و مسائل زیر ساخت‌های شهرک‌ها را در کمترین زمان ممکن و مطابق با استاندار‌ها مرتفع کند تا واحد‌های تولیدی و صنعتی دغدغه‌ایی برای امر تولید نداشته باشند.

مهدی‌پور بیان کرد: از برنامه‌های مهمی که باید توجه بیشتری به آن شود توانمندسازی انجمن و کمک به ارتقاء جایگاه فعلی انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی خوزستان است که برای این منظور از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهد شد.

در ادامه علی کرانی با اشاره به این که در استان خوزستان ظرفیت ساخت قطعات صنعت نفت، گاز و پتروشیمی با بهترین کیفیت وجود دارد اظهار کرد: شرکت نفت، شرکت شهرک‌های صنعتی، پارک علم‌ و فناوری، استانداری خوزستان و انجمن سازندگان قطعات نفت و گاز در این منطقه همکاری‌های خوبی دارند که می‌تواند به توسعه واحد‌های ساخت تجهیزات نفت گاز استان کمک کند.

رئیس انجمن تخصصی صنایع همگن سازندگان تجهیزات نفت، گاز و پتروشیمی افزود: با توجه به این که خوزستان در همسایگی کشور عراق قرار دارد، این منطقه می‌تواند فرصتی را برای صادرات تولیدات صنعت نفت و گاز به عراق فراهم کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از