حالت تاریک
پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403
با شهدا؛

انقلاب و رهبر را پشتیبانی کنید

انقلاب و رهبر را پشتیبانی کنید

شهید میرغلام پیروز رام در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: من کوچک‌تر از آن هستم که پیامی به مردم بدهم؛ ولی پیام من به برادران پاسدار این است که از انقلاب و رهبر پشتیبانی کنید و گوش به حرف ضدانقلاب و منحرفان ندهید.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید میرغلام پیروز رام سوم فروردین ۱۳۴۴، در شهرستان دزفول به دنیا آمد. پدرش خرم و مادرش بی‌بی زهرا نام داشت. تا پایان دوره کارشناسی درس خواند. سال ۱۳۶۲ ازدواج کرد و صاحب دو پسر و دو دختر شد. به‌عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت و پانزدهم فروردین ۱۳۶۷، در خرمال عراق دچار مصدومیت شیمیایی شد. نوزدهم آبان ۱۳۷۸، در زادگاهش بر اثر عوارض ناشی از آن به شهادت رسید. پیکر او را در همان شهرستان به خاک سپردند.

انالله واناالیه الراجعون

ما از خداییم و به سوی او باز خواهیم گشت

سخنی با همسر و فرزندانم

همسرم مانند حضرت زینب (س) راه حضرت فاطمه (س) که همان اسلام است را ادامه بده و امیدوارم که کارهایتان فقط برای رضای خدا باشد.

همسرم خواهشی که از تو دارم این است که پس از مرگم ناراحت نباشی؛ مانند کوه مقاوم باشید. در این مدت عمرم خدمت شایسته‌ای برای اسلام نکرده‌ام شاید با مرگم بتوانم.

من در این مدت خیلی شما را ناراحت کرده‌ام، امیدوارم که مرا ببخشند و عفو کنند. دخترانم زهرا و لیلا و پسرانم حسین و ابوالفضل شما را دوست دارم و خواهش می‌کنم که حرف مادرتان را گوش بدهید و درس بخوانید.

از انقلاب و رهبر پشتیبانی کنید

پیامی هم برای برادران پاسدار دارم. من کوچک‌تر از آن هستم که پیامی به مردم بدهم؛ ولی پیام من به برادران پاسدار این است که از انقلاب و رهبر پشتیبانی کنید و گوش به حرف ضدانقلاب و منحرفان ندهید من از خانواده‌ام کمال تشکر و قدردانی را دارم. آن طور که من از آن‌ها راضی هستم امیدوارم که خدا هم از آن‌ها راضی باشد.

از گناه پرهیز و توبه کنید

ای مردم ملتم از گناه گذشته خویش پشیمان شده و توبه کنید. به عبادات اهمیت بدهید حمد و شکر نعمت‌های بی‌پایان او را به‌جا بیاورید. همه ما مورد امتحان خدا قرار می‌گیریم. امیدوارم که در امتحان قبول شوم و امیدوارم که شما هم در امتحان الهی قبول شوید. امیدوارم که همیشه به یاد خدا باشید و بدانید که سرانجام زندگی مرگ است؛ چه خوب است که انسان از امتحان الهی قبول شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از