حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
رئیس دادگستری دزفول:

اولویت دادگستری دزفول پیگیری مال‌باختگان گلباران است

اولویت دادگستری دزفول پیگیری مال‌باختگان گلباران است

رئیس دادگستری دزفول گفت: این دادگستری تمام توان خود را برای احقاق حقوق مال‌باختگان پرونده گلباران به کار گرفته و ابعاد مختلف این پرونده به طور مستمر در حال رسیدگی است.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ مصطفی آباد روز جمعه در حاشیه میز خدمت دادگستری در حسینیه ثارالله دزفول در جمع مال‌باختگان گلباران اظهار کرد: این پرونده تا احقاق حقوق مال‌باختگان به طور مستمر پیگیری خواهد شد.

 وی با بیان اینکه پرونده گلباران جزو اولویت‌های دادگستری دزفول است، افزود: تا کنون با وجود زمان اندک از قبول مسئولیت به‌عنوان رئیس دادگستری دزفول چند نشست با نمایندگان مال‌باختگان برگزار کرده‌ام و موضوع تا حصول نتیجه در اولویت است.

 رئیس دادگستری دزفول ضمن دعوت مال‌باختگان گلباران به صبر و حوصله گفت: درخواست از مال‌باختگان گلباران مهلت‌دادن به دستگاه قضایی برای پیگیری ابعاد این پرونده است.

 آباد ادامه داد: این پرونده دارای چند هزار شاکی که برای بررسی ابعاد حقوقی آن، کارگروهی پیرامون این پرونده در حال تشکیل و تصمیم‌های قانونی در این کارگروه برای احقاق حق مردم اخذ می‌شود.

 وی بیان کرد: بازپرداخت پول مال‌باختگان گلباران در سطح استان و کشور در حال پیگیری است و این قول را به مال‌باختگان می‌دهم که هیچ کوتاهی برای احقاق حق آنها انجام نخواهد شد.

رئیس دادگستری دزفول گفت: حل پرونده گلباران به‌عنوان اولویت در دستور کار دادگستری دزفول است که به‌نتیجه‌رسیدن این پیگیری‌ها نیازمند آرامش است.

 آباد عنوان کرد: پرنده گلباران دارای ابعاد پیچیده حقوقی است که گره‌گشایی از این پرونده برای احقاق حق مردم و پرداخت مطالبات مال‌باختگان آن نیازمند صبر و زمان است.

رئیس دادگستری دزفول اضافه کرد: نشست‌های کارگروه تخصصی برای بررسی ابعاد حقوقی پرونده گلباران با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی و قضایی تا رسیدن به نتیجه به طور مستمر برگزار می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از