حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

اکران نمایش بزرگ آستان عشق آغاز شد

اکران نمایش بزرگ آستان عشق آغاز شد

نمایش بزرگ آستان عشق در استقبال از کنگره ملی ۲۴ هزار شهید استان خوزستان با حضور هزاران نفر از مردم استان در اهواز اکران شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ نمایش بزرگ آستان عشق روایتی از بازگشت به فطرت، شامگاه چهارشنبه به همت سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و مجموعه‌ای از دستگاه‌های خدمت‌رسان، با حضور هزاران نفر از مردم استان در محل کنگره شهدای خوزستان آغاز به کار کرد.

این نمایش حماسی و معنوی به مدت ۱۰ شب به صورت زنده اجرا می‌شود، و قرار است در این شب‌ها که منتهی به کنگره ملی ۲۴هزار شهید خوزستان است، ویژه برنامه‌های مختلفی در رابطه با فرهنگ ایثار و مقاومت اهل‌بیت(ع)، مظلومیت ائمه اطهار، مجاهدت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و همچنین رشادت‌های مدافعان حرم و گرامیداشت شهدای فلسطین به نمایش گذاشته شود.

بیش از ۱۰هزار نفر می‌توانند بیننده این نمایش بزرگ باشند، که ۷۰درصد از این تعداد از کلانشهر اهواز و ۳۰درصد دیگر نیز از شهرستان‌ها دعوت شده‌اند.

همچنین سامانه http://NAMATICKET.IR نیز برای ثبت‌نام تماشای این نمایش تعریف شده است و علاقه‌مندان با نام نویسی و درج کدملی از امروز سوم اسفندماه می‌توانند اقدام به ثبت‌نام کنند.

سردار حسن شاهوارپور در این مراسم اظهار کرد: در آیین استقبال از کنگره سرداران شهید و ۲۴هزار شهید استان خوزستان لازم بود، کار فاخری در شأن این استان شهیدپرور انجام شود؛ که این نمایش بزرگ با تلاش و همت نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خوزستان و دستگاه‌های خدمت‌رسان استان، آغاز شد و جا دارد از همه یاریگران این آیین بزرگ قدردانی کنیم.

وی افزود: نمایش آستان عشق حرکت بزرگ فرهنگی است که با تلاش فراوان به استقبال دومین کنگره ملی شهدای خوزستان می‌رود.

 فرمانده سپاه ولیعصر(عج) گفت : در نخستین شب از این نمایش شاهد حضور هزاران نفر از اقشار مختلف جامعه بودیم که بر شکوه و عظمت این نمایش و فرهنگ عاشورایی مردم شریف خوزستان اضافه کرد.


شاهوارپور مدت زمان اجرای این نمایش را ۱۰ شب اعلام کرد و گفت: ۱۷اسفندماه، در همین محل دومین کنگره ملی شهدای خوزستان آغاز می‌شود؛ که بی‌شک این استقبال باشکوه مردم تا آخرین لحظات این رویداد مهم ادامه خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از