حالت تاریک
دوشنبه, 31 اردیبهشت 1403
با شهدا؛

برای خدا انقلاب کردیم

برای خدا انقلاب کردیم

علی کردوالی باقری در وصیت‌نامه خود می‌نویسد: امت شهیدپرور ما طبق گفته امام برای اشخاص انقلاب نکرد؛ بلکه برای اسلام و خدا انقلاب کرد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید علی آقا کردوالی باقری بیستم تیر ۱۳۴۳، در شهرستان دزفول به دنیا آمد. پدرش جمعه و مادرش شاهپری نام داشت. دانش‌آموز اول متوسطه در رشته تجربی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و هفتم شهریور ۱۳۶۰، در خرمشهر بر اثر انفجار مین به شهادت رسید. مزار او در بهشت زهرای شهرستان اندیمشک واقع است.

متن وصیت‌نامه شهید سید علی کردوالی باقری: 

 اینک که عالی‌ترین موقعیت برای مبارزه با کافران بعثی پدیدار گشته و اینک که مزدوران خودفروخته و بی‌خدا به سرزمین خدا هجوم آورده‌اند فرصت را غنیمت شمرده و در این جهاد مقدس شرکت می‌کنم؛ ولی قبل از رفتن لازم دانستم چند نکته را متذکر شوم.

همچون مردم کوفه نباشید

 از امت قهرمان‌پرور ایران خواستارم در این برهه از زمان و در این لحظات سرنوشت‌ساز که انقلاب سیر تکاملی خود را می‌پیماید به شعارهایشان جامه عمل بپوشند و امام را تنها نگذارند. همانند مردم کوفه نباشید که تن به ذلت و خواری دادند و با یزید لعنت‌الله‌علیه سازش کردند.

ما برای خدا انقلاب کردیم

 تا جان در بدن داریم از امام و روحانیت راستین و افراد مکتبی پشتیبانی کنید و دشمنان خارجی و منافقین داخلی جرأت ندارند که مستقیماٌ به امام ضربه وارد کنند؛ اما با ترور روحانیون و اشخاص مکتبی غیرمستقیم به امام ضربه می‌زنند غافل از اینکه امت شهیدپرور ما طبق گفته امام برای اشخاص انقلاب نکرد برای اسلام و خدا انقلاب کرد.

اعتقادات ما هرگز از بین نمی‌رود

 گرچه آنان بتوانند با ترور و بمب‌گذاری در اماکن عمومی اشخاص مکتبی اعم از روحانیت و غیره را از ما بگیرند؛ اما آیا مکتب آنان را نیز می‌توانند از بین ببرند؟ هرگز، این را تاریخ گواه و زمانه شاهد است که شاید بتوان یک فرد را از بین ببرد؛ اما عقیده او را هرگز نمی‌شود از بین برد، بخصوص اگر این عقیده برای رسیدن به کمال مطلق باشد امیدوارم که امت ایران این چند نکته را قبول کنند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از