حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مدیرکل تعاون روستایی خوزستان خبر داد:

ذخیره ۴۰۰ تن میوه شب عید

ذخیره ۴۰۰ تن میوه شب عید

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان میزان میوه خریداری شده برای شب عید را ۴۰۰ تن سیب و پرتقال اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ جمیل ضافی پور زرگانی در جمع خبرنگاران گفت: براساس مصوبه کمیته راهبری میوه شب عید، سهمیه خوزستان ۱۵۰ تن سیب زرد و قرمز و ۲۵۰ تن پرتقال تامسون است.

وی با بیان اینکه مباشر خرید میوه اتحادیه تعاون روستایی استان است، افزود: سیب مورد خوزستان از استان آذربایجان غربی و پرتقال نیز از استان مازندران خریداری شده است.

ضافی پور زرگانی با بیان اینکه سهمیه سیب خریداری شده در سردخانه ذخیره‌سازی می‌شود، ادامه داد: تا پایان این هفته سهمیه پرتقال وارد استان می‌شود در سردخانه برنج‌کوبی اتحادیه اهواز ذخیره خواهد شد.

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان با تاکید بر حفظ  کیفیت میوه نوروزی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های تعاون روستایی در ایام پایانی سال خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید به منظور تنظیم بازار است که با اعزام کارشناسان خرید میوه به استان‌های میوه خیز توانستیم سیب و پرتقال با کیفیت را خریداری کنیم و اکنون در مرحله ذخیره‌سازی هستیم.

وی بیان کرد: توزیع میوه در خوزستان از ۲۲ اسفندماه و در ۱۰۰ غرفه تدارک دیده شده آغاز خواهد شد و امیدواریم با توجه به تلاش کارشناسان در خرید میوه بتوانیم محصولات باکیفیت توزیع کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از