حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
استاندار خوزستان مطرح کرد:

خوزستان‌ پارالمپیکی‌ترین استان کشور در پاریس 2024

خوزستان‌ پارالمپیکی‌ترین استان کشور در پاریس 2024

استاندار خوزستان گفت: باتوجه‌به تعداد ورزشکاران و مربیان خوزستانی اعزامی به پارالمپیک پاریس، خوزستان پارالمپیکی‌ترین استان کشور در این رویداد ورزشی است که این امر جایگاه ویژه ورزش را در استان نشان می‌دهد.

علی‌اکبر حسینی محراب در گفتگو با خبرنگار شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ در مراسم تجلیل از ورزشکاران، داوران و مربیان اعزامی خوزستان به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، اظهار کرد: از بین تمام استان‌های کشور، استان خوزستان پنج کشتی‌گیر از سهمیه ۶ کشتی‌گیر تیم ملی فرنگی جمهوری اسلامی را به خود اختصاص داده است که افتخاری بسیار ارزشمند برای این استان محسوب می‌شود.

وی افزود: باتوجه‌به تعداد ورزشکاران و مربیان خوزستانی اعزامی به پارالمپیک پاریس، خوزستان پارالمپیکی‌ترین استان کشور در این رویداد ورزشی است که این امر جایگاه ویژه ورزش را در استان نشان می‌دهد.

استاندار خوزستان نقاط قوت ورزش خوزستان را برشمرد و گفت: مدیران قوی، سرپرستان خوب و برنامه‌ریزی مناسب سبب کسب چنین افتخاراتی توسط ورزشکاران این استان شده است.

حسینی محراب بیان کرد: ورزشکاران باید به‌عنوان پهلوان به صورتی رفتار کنند که الگوی جوانان و نوجوانان باشند و اگر این امر با قهرمانی در المپیک هم عجین شود برای همیشه افتخاری برای کشور خواهند بود.

وی با بیان اینکه حضور در مسابقات المپیک نقطه اوج و قهرمانی هر ورزشکاری است، عنوان کرد: امید است که این نقطه اوج برای ورزشکاران خوزستانی با قرار گرفتن در سکوی اول تا سوم و کسب مدال در مدال‌های رنگارنگ خودنمایی کند و باعث عزت و افتخار و به اهتزاز درآمدن پرچم کشورمان شود.

استاندار خوزستان ضمن تشکر از همه دست‌اندرکاران ورزش استان ادامه داد: تلاش خواهیم کرد وظیفه خود را در قبال زحمات این عزیزان به طور خاص و به بهترین شکل انجام دهیم. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از