حالت تاریک
شنبه, 29 اردیبهشت 1403
در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه دزفول؛

دولت برای رفع تورم اقتصادی چاره ‌اندیشی کند

دولت برای رفع تورم اقتصادی چاره ‌اندیشی کند

امام‌جمعه دزفول گفت: دولت باید در صحنه حاضر شود و همچون نقطه‌زنی در بخش نظامی، در بخش اقتصادی هم انجام دهد.

 به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «رهیاب»؛ حجت‌الاسلام مسعود بهرام‌پور در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه دزفول در مصلی امام علی علیه‌السلام این شهر اظهار کرد: دشمن از جهات نظامی به ایران نمی‌رسد و از جنگ نرم استفاده می‌کند و با حربه‌های اقتصادی به مردم فشار می‌آورد.

وی با بیان اینکه متأسفانه برخی سرمایه‌داران نیز از افزایش قیمت دلار خرسند می‌شوند افزود: دولت باید در صحنه حاضر شود و همچون نقطه‌زنی در بخش نظامی، در بخش اقتصادی هم انجام دهد.

امام‌جمعه دزفول با بیان اینکه وعده صادق در کمال ابهت، شجاعت، درایت و دشمن‌شکنی انجام شد، گفت: این عملیات حماسه بزرگی بود که باعث عزت و سربلندی ملت ایران و خنثی‌شدن دشمنان ما شد.

وی حمایت ملت‌ها و دانشجویان سراسر جهان از مردم مظلوم فلسطین را یادآور شد و افزود: دشمن در درون خود در حال نابودی است.

حجت‌الاسلام بهرام‌پور بیان کرد: امروز کشورهای عربی یکی پس از دیگری تلاش دارند خود را به ایران نزدیک کنند که این اتفاقات از پس‌لرزه‌های عملیات وعده صادق است.

وی با اشاره به ارسال نامه ۱۰ سال قبل رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و اروپا افزود: رهبر فرزانه انقلاب ۱۰ سال پیش در این نامه جوانان آمریکایی و اروپایی را به بیداری و حضور در صحنه دعوت کردند و امروز شاهد حضور این جوانان در صحنه حمایت از مردم فلسطین هستیم.

حجت‌الاسلام بهرام‌پور بیان کرد: اکنون نیز در جنگ ترکیبی هستیم که خیلی به عملیات وعده صادق نزدیک است؛ چراکه دشمن تلاش دارد این عملیات را به‌گونه‌ای دیگر جلوه دهد.

وی افزود: عملیات وعده صادق باید ایمان، شجاعت، دشمن‌ستیزی ملت و تلاش جمهوری اسلامی در عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی را تقویت کند.

امام‌جمعه دزفول گفت: اگر روایت‌ها درست نباشند و مردم متوجه تأثیرات مثبت وعده صادق نباشند و فقط پای کانال‌های غربی و جعلی بنشینند اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

وی افزود: عملیات بزرگ وعده صادق در عرصه نظامی تمام شده است و باید ثمره آن را در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی ببینیم.

حجت‌الاسلام بهرام‌پور با بیان اینکه مردم باید در صحنه باشند و دراین‌رابطه تلاش کنند، بیان کرد: همه باید برای تبیین عملیات وعده صادق تلاش کنیم تا روحیه امید در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی تزریق شود.

وی افزود: بعد از عملیات بزرگ وعده صادق، ناامیدی جایی ندارد؛ بلکه باید تلاش و کوشش را در همه حوزه‌ها از جمله بخش کارگری و مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری مدنظر قرار دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از