حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شهید «علی آخوند رجب»:

راه شهدا را ادامه دهیم

راه شهدا را ادامه دهیم

شهید علی آخوند رجب در وصیت‌نامه‌اش نوشت: بدانید شهدا به خون غلتیدند تا نظام اسلامی و الهی ایجاد گردد. پس اگر در این جهت کوچک‌ترین سهل‌انگاری از هر کسی صورت گیرد، فردا روز قیامت باید جوابگوی این همه شهیدان باشید.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ شهید علی آخوند در وصیت‌نامه‌اش نوشت: رجب بدانید شهدا به خون غلتیدند تا نظام اسلامی و الهی ایجاد گردد. پس اگر در این جهت کوچک‌ترین سهل‌انگاری از هر کسی صورت گیرد، فردا روز قیامت باید جواب‌گوی این همه شهیدان باشید.

و چه زیبا سردار دل‌ها، حاج‌قاسم سلیمانی نیز در وصیتشان فرمودند: «امروز قرارگاه حسین‌بن‌علی، ایران است. بدانید جمهوری اسلامی حرم است و این حرم اگر ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند. اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند.» 

این وصیت‌نامه‌ها تکلیف برای ما ایجاد می‌کند. سخنان ولی‌امر مسلمین و خواسته‌های ایشان از مردم تکلیف است. این انتخابات شاید مهم‌ترین انتخابات در طول تاریخ کشور عزیزمان باشد.

جایی که باید به شهید ناجی ثابت کنیم «آگاه عامل» هستیم. به شهید بیدخ ثابت کنیم راهش را می‌رویم و دزد زندگی او نیستیم و به شهید آخوند رجب بگوییم در دفاع از نظام اسلامی سهل‌انگار نیستیم و به حاج‌قاسم عزیز ثابت کنیم «مدافع حرم» هستیم.

 امروز روز عمل به آن همه آگاهی‌هایی است که از شهدا کسب کرده‌ایم. عمل امروز ماست که لبخند یا خدای‌نکرده اخم شهدایمان را به دنبال خواهد داشت.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از