حالت تاریک
دوشنبه, 26 شهریور 1403
مسابقات فوتسال کارگری بانوان کشور برگزار شد؛

صدرنشینی تیم‌های فوتسال خوزستان در رقابت‌های کشوری

صدرنشینی تیم‌های فوتسال خوزستان در رقابت‌های کشوری

در رقابت‌های فوتسال بانوان کارگری کشور در شهر نطنز با برتری تیم‌های خوزستان، مقابل حریفان خود پیگیری شد.

 به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به  نقل از روابط عمومی اداره ورزش جوانان؛  دومین روز از نخستین دوره رقابت‌های فوتسال بانوان کارگری کشور در شهر نطنز برگزار شد که تیم بهمن بهبهان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۲ از سد تیم شاهین نصر لرستان عبور کند. شاگردان سارا جویبار با کسب این پیروزی با ۶ امتیاز صدر جدول رده‌بندی گروه نخست را تصاحب کردند. زهرا امیری، الهام خمیسی، کیمیا کریمی‌نیا، فاطمه اسدزاده و مبینا بلون برای تیم بهمن بهبهان گل‌زنی کردند و زهرا حبیبی هر دو گل نماینده لرستان را به ثمر رساند.

 تیم بهمن بهبهان در گام نخست، تیم دهیاری شرف‌آباد کرمان را با نتیجه ۴ بر یک شکست داده بودند. تیم فرهنگیان جنوب بهبهان دیگر نماینده استان در یک بازی نزدیک با حساب ۳ بر ۲ بر تیم گلپر طبس غلبه کرد، پریا پدیده دو گل و مریم طیبی یک گل برای تیم فرهنگیان جنوب بهبهان گل‌زنی کردند و گل‌های تیم گلپر طبس توسط زینب علی نیا و معصومه شهریاری به ثمر رسیدند.

 در روز نخست رقابت‌های تیم ستاره ساز نگین پاکدل فارس با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم فرهنگیان جنوب بهبهان شد. امروز در ادامه رقابت‌های تیم‌های بهمن بهبهان فرهنگیان جنوب بهبهان به ترتیب به مصاف تیم‌های یوتاب نطنز و باشگاه کارگران اصفهان می‌روند.

 ۸ تیم در دو گروه برگزارکننده رقابت‌های فوتسال بانوان قهرمانی کارگری کشور هستند.

 رقابت‌های فوتسال کارگری بانوان کشور ۲۶ مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان خواهد رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از