حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
مدیرعامل توسعه نیشکر از شرکت هفت‌تپه بازدید کرد
در حاشیه بازدید از شرکت هفت‌تپه؛

مدیرعامل توسعه نیشکر از شرکت هفت‌تپه بازدید کرد

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: هدف از این بازدید، بررسی وضعیت کشت نیشکر در شرکت هفت‌تپه و بحث و تبادل نظر در خصوص راهکارهای افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد این شرکت بود.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ عبد علی ناصری امروز با حضور در شرکت کشت و صنعت هفت‌تپه از آخرین وضعیت کشت نیشکر بازدید و با کارگران این شرکت دیدار و گفتگو کرد.

 وی در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش‌های کارگران شرکت هفت‌تپه بر نقش آنان در پیشرفت و توسعه این صنعت تأکید کرد و افزود: همکاری و همدلی میان مدیریت و کارگران، رمز موفقیت و پیشرفت ماست. با تلاش‌های مشترک، به روزهای اوج و شکوفایی نزدیک می‌شویم.

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه توسعه نیشکر، توسعه خوزستان است، گفت: همکاری و همدلی کارگران کلید موفقیت در این مسیر خواهد بود.

 کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه با ۸ هزار و ۵۰۰ هکتار زیر کشت، در مهرماه سال جاری محصول خود را برداشت می‌کند. این مجموعه با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و مدیریت کارآمد، به دنبال افزایش بهره‌وری و تولید حداکثری نیشکر است.

صنعت نیشکر یکی از مهم‌ترین صنایع کشاورزی در ایران است که در استان خوزستان به‌ویژه در شرکت‌های کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه و امیرکبیر فعالیت می‌کند. این صنعت علاوه بر تولید شکر، محصولات جانبی متعددی نیز تولید می‌کند که در صنایع مختلف کاربرد دارد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از