حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
نظارت بر هزینه‌کرد اعتبارات اولویت است
استاندار خوزستان:

نظارت بر هزینه‌کرد اعتبارات اولویت است

استاندار خوزستان بر لزوم مدیریت مالی مؤثر و نظارت دقیق مدیران استانی بر هزینه‌کرد اعتبارات تملک دارایی تأکید کرد و گفت: نظارت مستمر بر این اعتبارات می‌تواند به بهینه‌سازی منابع مالی و جلوگیری از هدررفت آن‌ها کمک کند.

  به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب»؛ علی‌اکبر حسینی محراب عصر امروز یکشنبه در نشست بررسی جذب اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای خوزستان خطاب به مدیران استانی اظهار کرد: اختصاص بودجه دستگاه‌ها بر اساس اولویت‌ها و نیازها انجام شود. نظارت بر مدیران زیرمجموعه نیز برای هزینه‌کرد بهینه اعتبارات صورت گیرد.

 وی افزود: با بهره‌گیری از تجارب دیگران و مطالعه لازم مدیریت مالی و نظارت کامل بر بودجه و عملکرد پیمانکاران داشته باشید؛ در قراردادها و خرید کالا و خدمات نیز قیمت‌های متعارف لحاظ شود.

استاندار خوزستان گفت: دستگاه‌های نظارتی هزینه‌کرد بودجه را رصد خواهند کرد البته در کنار آن همه ما در مقابل خداوند پاسخگو خواهیم بود.

 وی بیان کرد: در صورتی که با وجود همه تلاش‌ها و تمهیدات بخشی از اعتبارات در پروژه‌ها هزینه نشود با توجه به در پیش بودن پایان سال مالی این اعتبارات بازگشت داده خواهد شد با این وجود همه تلاش خود را برای صرف بودجه در پروژه‌ها داشته باشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از