حالت تاریک
شنبه, 06 مرداد 1403
لایروبی شد؛

کانال­ اصلی شبکه‌های جایزان و فجر

کانال­ اصلی شبکه‌های جایزان و فجر

معاون فنی و مهندسی شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون از عملیات لایروبی کانال‌های اصلی شبکه‌های جایزان و فجر در قالب عملیات پیشگیرانه سالیانه، توسط واحد نگهداری و تعمیرات این شرکت، خبر داد.

به گزارش شبکه اطّلاع‌رسانی «رهیاب» به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون، محمد قره‌باغی اظهار کرد: هرساله با آغاز فصل تابستان و به‌منظور کسب آمادگی‌های لازم جهت کشت تابستانه و بهبود شرایط آب‌رسانی به اراضی کشاورزی جایزان و فجر، عملیات تعمیر، بازسازی و لایروبی کانال‌ها و مسیل‌ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح که در مدت دو ماه انجام شد، کانال‌ها و زهکش‌های زیرپوشش شبکه جایزان و فجر به مقدار ۳۰ هزار مترمکعب، لایروبی شد.

 معاون فنی و مهندسی شرکت بهره‌برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون گفت: عملیات علف‌کنی جاده سرویس، برم و کانال‌های شبکه جایزان و فجر به مقدار ۱۲ هزار مترمربع، تعمیر جاده سرویس و بدنه زهکش و کانال‌ها به حجم ۵ هزار مترمکعب و تسطیح مصالح حاصل از لایروبی زهکش‌ها با حجم ۱۵ مترمکعب توسط واحد تعمیرات و نگهداری شرکت بهره‌برداری مارون انجام شد.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از