حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403

گوشت‌ومرغ ویژه‌ نوروز و رمضان تأمین شد

گوشت‌ومرغ ویژه‌ نوروز و رمضان تأمین شد

سازمان جهادکشاورزی خوزستان خبر داد: به‌منظور تنظیم بازار گوشت قرمز نیز کارهای شامل ایجاد مراکز عرضه مستقیم گوشت‌گرم و واردات از سایر کشورها و توزیع گوشت منجمد در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی«رهیاب»؛ به نقل از روابط‌عمومی جهادکشاورزی، معاون‌بازرگانی و صنایع‌ کشاورزی سازمان جهادکشاورزی‌ خوزستان عبدالهادی فرخ‌تبار در خصوص تأمین و عرضه کالاهای اساسی ویژه نوروز و ماه‌مبارک رمضان اظهار کرد: درحال حاضر با توجه به کارهای انجام شده در زمینه توسعه و رشد جوجه‌ریزی و افزایش‌تولید در خوزستان، علاوه بر توزیع مرغ کشتار روز استان با قیمت مناسب، حفظ و افزایش ذخایر مرغ‌منجمد برای مناسبت‌های یادشده در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: همچنین به‌منظور تنظیم‌بازار گوشت‌قرمز نیز کارهای شامل ایجاد مراکز عرضه‌مستقیم گوشت‌گرم و واردات از سایر کشورها و توزیع گوشت‌منجمد در حال انجام است.

فرخ‌تبار با بیان اینکه پیگیری برای واردات گوشت‌گرم نیز از سایر کشورها ادامه دارد، گفت: گوشت‌منجمد وارداتی دارای قیمت مصوب دولتی است و نظارت بر کیفیت، عرضه و اطمینان از حصول به دست مصرف‌کننده صورت می‌گیرد.

معاون بازرگانی و صنایع‌کشاورزی سازمان جهادکشاورزی خوزستان ادامه داد: همزمان با این برنامه‌ها، سایر کالاهای اساسی از جمله؛ برنج، شکر، رب‌گوجه، روغن و... توسط کارخانه‌های تولیدی استان در محل نمایشگاه‌بین‌المللی خوزستان و سایر نقاط برپا می‌شود، عرضه خواهد شد.

وی عنوان کرد: درحال حاضر با تأمین و تحویل گوشت‌قرمز منجمد، عرضه این محصول توسط فروشگاه‌های عرضه‌مستقیم مواد‌پروتئینی در اهواز و سایر شهرستان‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: نظارت بر حسن توزیع توسط گروه‌های متشکل از جهادکشاورزی خوزستان، صنعت، معدن‌وتجارت، اتاق‌ اصناف و تعزیرات حکومتی استان انجام می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از